رضا درویش می‌گوید دلش نمی‌خواهد با قرارداد بیشتر از سقف بستن با یک بازیکن در حق دیگر نفرات اجحاف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
با وجود گذشت بیش از دو ماه از آغاز به کار سرمربی تیم ملی بسکتبال، پرونده سرمربی پیشین نه تنها بسته نشده بلکه به نظر می‌رسد به مراحلی رسیده که می‌تواند برای بسکتبال تبعات داشته باشد.
هواداران، دیوید مویس را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و مدعی شدند که این سرمربی مسئول شکست 4-0 وستهم مقابل بایرلورکوزن است.
فوتبال فاصله زیادی با ایده‌آل‌ها دارد، اما این چیزی است که ما همچنان آن را دوست داریم.
تنیس روی میز درحالی با کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی مواجه شده که این اقدام دوراز انتظار نه تنها امتیاز تیمی این بازی‌ها در رنکینگ جهانی را صفر می‌کند بلکه کسب سهمیه المپیک را هم سخت‌تر می‌کند.
این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه نشان دهند؟ اصلا این نوع زندگی چه کیفیتی خواهد داشت؟ حتی برخی از مردان تحت شرایط سنگین فشار مالی، «طلاق یک طرفه» می‌گیرند و متواری می‌شوند، یعنی مرد با ترک خانواده به شهر یا کشوری دیگر رفته و خانواده را بدون طلاق رسمی تنها می‌گذارد.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
رییس جمهور گفت: دستگاه قضایی برای ابطال باطل تمام همت خودش را در سطوح قضات عالی، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت کشور، سازمان بازرسی و دادگستری‌ها و دادیاری‌های سراسر کشور به کار گرفته است.
علی غلامی، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، با هشدار نسبت به تبعات جبران‌ناپذیر مسمومیت با مشروبات الکلی حاوی متانول، ضعف‌های نظام درمانی که به آمار بالای از کار افتادگی و مرگ مصرف‌کنندگان منجر شده را مورد نقد قرار می‌دهد و می‌گوید: این مسمومیت‌ها هیچ‌گاه بر اثر مصرف اتانول نیست.
شاهرود- معاون رئیس جمهور ضمن بیان اینکه شاهوار مهمترین منبع آب شرب مردم شاهرود است، گفت: تداوم کار معدن بوکسیت، تبعات بسیار خطرناکی برای مردم ایجاد می‌کند.
امیدیان گفت: تبعات LBGTQ موجب شده است قدری در تشخیص، ابهام ایجاد شود بنابراین باید فردی که در حوزه علمی کار می‌کند حواسش باشد که فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دنیا ممکن است با اهداف علمی هماهنگ نباشد یا حتی موجب پیچیدگی موضوع شوند.
یک فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری درباره نگه داشتن ادرار و تبعاتی که این کار برای سلامت بدن دارد توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.
پیش از اینکه به علت پشت پرده شروع کار واگذاری املاک دولتی با دو وزارتخانه مذکور پرداخته شود، باید تبعات این اقدام دولت مورد توجه قرار گیرد.
شهردار تهران با بیان اینکه یک مورد نیست که از امامین انقلاب تبعیت کرده باشیم و پیروزی حاصل نشده باشد، گفت: باید تحول در حوزه تعلیم و تربیت و تکریم و بزرگداشت مردم را در دستور کار قرار دهیم.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: دامنه تحریم‌ها به کشور‌های دوست ما از جمله چین، امارات و عراق هم کشیده شده است و آن‌ها نیز از تحریم‌های آمریکایی تبعیت می‌کنند و ارتباط خود را با ایران از نظر تجاری محدود کرده‌اند؛ بسیاری از شرکت‌ها مستقیم با ایران ارتباط ندارند و با واسطه کار می‌کنند.
در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هم این اقدام با کلید واژه «سیاه نمایی» در دستور کار قرار گرفت. به عبارت ساده‌تر حالا سیاه نمایی دهه ۸۰ دولت نهم با نام اخباری با آثار «سوء اجتماعی» ظهور و بروز پیدا کرده است
مصاحبه هانسی فلیک با باستین شواین‌اشتایگر در تلویزیون ARD آلمان که با بحث این دو همراه بود جنجالی شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اهمیت کار رسانه‌ای هر روز بیش از گذشته اهمیت خود را نشان می‌دهد، چرا که در چنین میدانی، جنگ کم هزینه تر و با تلفات و تبعات کمتری می‌توان وارد مبارزه شد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان دیز مدیر شورای ملی اقتصاد آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند بایدن با انتقاد از تصمیم کاهش تولید نفت توسط اوپک پلاس، ادعا کرد این کار تبعات منفی بر کشورهای فقیر و در حال توسعه خواهد گذاشت.
سهم ۳۰ درصدی دولت در قیمت خودروهای مونتاژی
یک نماینده پیشین مجلس گفت: تبدیل مسئله حجاب به یک ابزار و وسلیه سیاسی کار درستی نیست و جاذبه هم ندارد. حال ممکن است مدتی افرادی از این ابزار تبعیت و همراهی کنند و یا به نفع خودشان استفاده کنند اما صحیح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ