به گفته این منابع در حدود ۲۰ ماه که از تسلط دوباره طالبان گذشته است، ۲۲ استاد از دانشکده هنرهای زیبا، ۳۲ استاد از دانشکده زراعت/کشاورزی، ۲۷ نفر از دانشکده انجنیری (مهندسی)، ۲۲ نفر از علوم کامپیوتر، ۲۱ نفر از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، ۱۴ نفر از دانشکده روانشناسی، ۱۳ استاد هم از دانشکده علوم اجتماعی و ۱۲ استاد دیگر هم از بخش اداره عامه از کشور خارج شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
شهر نیالا در استان دارفور جنوبی سودان شاهد چهارمین روز درگیری‌های شدید و مرگبار میان نظامیان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور بوده است.
نژادعلی گفت:هم‌اکنون بیش از۵۰ درصد از توزیع سوخت کشور از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می شود.
سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از آوارگی بیش از ۴ میلیون نفر به علت وقوع درگیری‌های اخیر در سودان خبر داد.
از ۱۵۵ پذیرفته‌شده رشته ارتوپدی دوره ۴۶، تنها ۵۹ نفر سهمیه ندارند. در رشته قلب و عروق از ۲۲۹ نفر پذیرفته‌شده تنها ۸۹ نفر بدون سهمیه قبول شدند. ۶۲درصد قبول‌شدگان تخصص قلب کشور پزشکان سهمیه‌ای هستند.
سازمان «فائو» مربوط به امور امنیت غذایی، از وضعیت بغرنجی خبر داد که سودانی‌ها به علت درگیری دو ژنرال با آن دست و پنجه نرم می کنند.
بندر امام- دادستان بندر امام از کشف و ضبط ۹ هزار و ۵۵۸ فشنگ جنگی و تعدادی اسلحه در این شهرستان خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از صدور گذرنامه زیارتی در کمتر از ۵ روز خبر داد و گفت: ۴۵ هزار و ۹۳۴ جلد گذرنامه تاکنون صادر شده است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افزایش پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال جاری، گفت: سهمیه امسال استان اصفهان برای پذیرش دانشجو در این دانشگاه بیش از ۲۴۰۰ نفر است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از ۵۰ درصد ناوگان هوایی در کشور فرسوده است و ورود هواپیماهای جدید در کشور نقش موثری در کاهش تاخیرات و افزایش تعداد پروازها خواهد داشت.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
سرمربی تیم ملی جوانان ایران معتقد است قهرمانی در جهان حاصل تلاش بسیار زیاد شاگردانش بوده است.
رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد که در شرایط کنونی تیم ملی به همدلی نیاز دارد
دادستان کل کشور با اشاره به کشف بیش از ۲۴ هزار حساب مشکوک به قمار و اخطار به بانک‌ها از طریق بانک مرکزی گفت: بیش از ۳۰ هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و مسدودسازی شده است.
رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران از نتیجه‌بخشی بیش از ۵۰ درصد ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی شوراهای حل اختلاف استان تهران در یک‌سال گذشته خبر داد.
رئیس مجلس گفت: در ماه‌های آغاز مجلس یازدهم، نقشه راهی را برای مردم تشریح کردم امروز که ۳ سال از عمر این مجلس گذشته بیش از ۸۰ درصد قول‌هایی که دادیم به قانون تبدیل شده است.
محققان می‌گویند انجام جراحی چاقی ممکن است به کاهش وزن کمک کند و خطر ابتلا به سرطان‌های مرتبط با چاقی را تا بیش از نصف کاهش دهد.
براساس گزارش فدراسیون جهانی چاقی که یک سازمان عمومی غیردولتی است، تا ۲۰۳۵ این رقم می‌تواند به بیش از نصف جمعیت جهان افزایش یابد و ۴میلیارد نفر دارای اضافه وزن یا چاق باشند.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: تورم بیش از ۴۰ درصد است و در این شرایط افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان به معنای نصف شدن سفره آنان است.
گسترش فقر مطلق در سال‌های اخیر باعث شده بیش از نصف ایرانیان کمتر از حداقل کالری مورد نیاز مصرف کنند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها به نصف مصرف انرژی در جهت صرفه جویی نرسیده‌ایم بلکه از میزان استاندارد آن نیز گذر کرده‌ایم.
بیش از نصف جمعیت دنیا در آسیا و خاورمیانه قرار دارد، اتحاد شرق می‌تواند تسلط پوشالی غرب را بشکند و یکی از نگرانی آن‌ها همین اتحاد است. کما اینکه از ابتدای انقلاب نگرانی دشمن تشکیل ایران قوی به عنوان الگویی برای دیگر کشور‌ها است.
براساس یک نظرسنجی، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که سخنرانی اخیر رئیس جمهور این کشور، باعث «تشدید تنش در گفتمان سیاسی» شده و به «جنگ داخلی» می‌انجامد.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ