به گفته ناسا، آکسیوم اسپیس، شرکتی است که برای ساخت لباس‌های ماموریت آرتمیس ۳ به کره ماه، بر اساس سال‌ها تحقیق و تخصص ناسا انتخاب شد. انتظار می‌رود آرتمیس ۳ پس از دو ماموریت آزمایشی آرتمیس، فضانوردانی از جمله اولین زن را روی ماه فرود آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار ویدئویی جذاب و شاهکار از پیراهن خود برای فصل جدید لیگ برتر رونمایی کرد.
در فاصله دو ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو، از قطارهای مخصوص هانگژو ۲۰۲۲ رونمایی شد. این قطار با سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و بین شهرهای هانگژو، نینگبو، ونژو، جین‌هوا، شائوژینگ و هوژو در استان ژی‌جانگ حرکت می‌کند که قرار است در طول بازی‌ها میزبان مسابقات باشند./ایسنا
نیلی اعتقاد دارد: نحوه مقابله با تورم ذی نفعان بالا رفتن نرخ تورم را گسترده کرده، و کار به جایی رسیده که اگر کسی در وضعیت کنونی اقتصاد اوضاعش بهبود یابد، سوار بر تورم است. راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد.
فراری FXX یکی از خودروهای مسابقه‌ای خاص این شرکت ایتالیایی محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های عجیبی است. این فراری اکنون قیمتی فراتر از ۶ میلیون دلار دارد.
ویدیویی جالب از تمیرنات بازیکن جدید رئال مادرید که زیدان جدید در رئال مادرید معرفی شده است. منبع: خبرآنلاین
زن رباتیک که میتواند آشپزی کند، تمیز کند، با لطافت صحبت کند و حتی می‌تواند با رحم مصنوعی باردار شود.
شرکت «اسپیس اکس» به مدیریت ایلان ماسک، از جدیدترین مدل سرویس اینترنت استارلینک رونمایی کرد. از این پس گیرنده‌های جدید استارلینک قادر خواهند بود در حال حرکت و تقریبا در هر نقطه‌‌ای از زمین، اینترنت پر سرعت در اختیار کاربران قرار دهد. این دریافت‌کننده اینترنت که «استارلینک موبیلیتی» نام دارد می‌تواند سطح دسترسی به اینترنت در جهان را دگرگون کند.
سرعت بالای اصابت سرجنگی موشک بالستیک خرمشهر 4 به هدف، باعث می شود سیستم های پدافندی دشمن، قادر به تشخیص و رهگیری و اقدام جهت انهدام سرجنگی نباشند.
لحظاتی با Rim-116 سیستم دفاع ضد موشکی و ضد هوایی کوتاه برد امریکایی را مشاهده کنید.
ناسا از یک واحد مسکونی شبیه‌سازی شده که با یک چاپگر عظیم سه‌بعدی ساخته شده به عنوان زیستگاه مریخی رونمایی کرد.
ناو هواپیمابر تی‌سی‌جی آنادولو به عنوان بزرگترین کشتی نظامی ترکیه، با حضور اردوغان در استانبول به فرماندهی نیروی دریایی تحویل داده شد.
این هایپرخودرو هیبریدی جدید لامبورگینی با ۲۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. نام ریولتو برگرفته از نام گاو مبارزی است که در سال ۱۸۸۰ در میادین گاو بازی بارسلون ظاهر شد.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
یک شخصی در منطقه جمیرا دبی ماشینی به سبک خودرو بتمن درست کرده و سوار آن شده است.
مجسمه لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین طی مراسمی در مقر کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در شهر لوکه پاراگوئه رونمایی شد.
در برنامه شب عیدی شبکه دو سیما از پهپاد بارورسازی ابرها رونمایی شد.
مرسدس بنز از اولین خودروی «آینده» چهارصندلی مفهومی سازگار با محیط زیست خود که با الهام از فیلم «آواتار» در بخش توسعه پایدار با عنوان «بلندپروازی ۲۰۳۹» رونمایی کرد.
توالت فرنگی هوشمند «کوهلر نومی» با قابلیت باز و بسته شدن خودکار، پخش موسیقی، سیستم خوشبو کننده هوا و خشک کردن تولید شد.
از بزرگترین ماشین سنگین جهان در شرایطی رونمایی شد که با توجه به حجم زیاد این وسیله نقلیه، عبور آن از خیابان‌ها به سادگی نخواهد بود.
مهندسین آلمانی توانستند هنر طراحی را در ماشین‌های خود پیاده کنند. همراه ما باشید تا وانت تولیدی بنز را معرفی کنیم. منبع: خبرفوری
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین کفش فوتبال جهان در دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه به نمایش گذاشته شده است.
مدیر عامل تسلا از اپتیموس، ربات انسان‌نمای محبوب خود رونمایی کرد.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ