دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت مجازی و با عنوان «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ گفتمان عمومی، مسئولیت ملی» در روزهای 3 و 4 خرداد بصورت مجازی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و در این هشت ماه مانده تا انتخابات، به نظر می‌رسد فضای سیاسی کشور، متاثر از جدال‌های لفظی دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب پیرامون این انتخابات سرنوشت ساز باشد.
انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی اسفند امسال برگزار می شود، برای بررسی افزایش مشارکت مردم در انتخابات و همچنین برگزاری یک انتخابات رقابتی با دو تن از چهره‌های سیاسی کشور گفتگوکردیم.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: روز گذشته دوازدهمین جلسه دادگاه حمید نوری برگزار شد و وکلای وی مطالب خود را اعلام کردند و اتهاماتی که به نوری وارد شده را رد کردند.
دوازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در سوئد برگزار شد و وکلای مدافع به تناقضات موجود در اظهارات دادستان و برخی شاهدان پرداختند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، بر اهمیت تبیین دقیق و کامل عملکردهای ارزشمند صنعت نفت مطابق الزام‌های ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور تأکید کرد.
احمد وحیدی طی حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
وزیر کشور در حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
همزمان با دوازدهمین رویداد اینوتکس «جشنواره تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور» برگزار خواهد شد.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
دوازدهمین همایش گروهی رکوردهای ملی ایران با حضور ورزشکاران توانمند و صاحب عنوان رکورد در آیتم‌های متنوع و جذاب ورزشی در برج آزادی تهران برگزار شد.
دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگ‌ترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور در دانشگاهها برگزار می شود.
دوازدهمین کمیسیون مشترک کنسولی ایران و ژاپن به ریاست مسئولان بخش‌های کنسولی وزارت خارجه دو کشور و مقامات کنسولی، مهاجرتی، دادگستری و پلیس بین الملل در تهران برگزار شد.
دوازدهمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه‌های کشور، یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تبریز برگزار می‌شود.
روز نخست دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان با برگزاری پیکارهای کاتای انفرادی و کومیته رده نوجوان پسران و 54+ کیلوگرم دختران به پایان رسید.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان، سرآمدی ایران» با حضور رییس جمهور و حمایت ویژه همراه اول برگزار شد.
دوازدهمین جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور رئیس این سازمان و معاون هماهنگ‌کننده آجا برگزار شد.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
اصفهان _ آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتل‌داری اصفهان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ