نیروهای امنیتی لبنان فرمانده ارشد القاعده را دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل قدرت نمایی در محله ۱۳ آبان شهرری خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق جوان که تحت پوشش مسافرکش به زورگیری و ضرب و جرح مسافران می‌پرداختند، خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزر از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقی طی ۱۰ روز گذشته خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد اخلال در اداره پست شهر اندیشه کرده بود، خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی در سطح شهر خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم در همان ابتدا به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران دستور ویژه ای برای دستگیری ضارب آمر به معروف در شهریار صادر کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
دستگاه اطلاعات ملی عراق از دستگیری یکی از خطرناک‌ترین فرماندهان ارشد داعش در جنوب بغداد پس از ماه‌ها عملیات اطلاعاتی امنیتی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ عامل نزاع و درگیری و زورگیری در کمتر از ۱۱ ساعت در این شهرستان خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق زورگیر با اجرای طرح مهار، در کمتر از چند ساعت خبر داد.
فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری عاملان گروگانگیری یک پسر بچه ۶ ساله از بوشهر در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دو نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ مسعود پرکاس طی اقدام اطلاعاتی دراین استان توسط مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۴ نفر از مرتبطین ورود مواد محترقه قاچاق و مواد محترقه پرخطر خبر داد و گفت: حدود ۸۰ تن از این مواد در انبارهای مربوطه شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۹۰۹ نفر از سارقان و ۱۰۰ نفر از دلالان و معامله گران فردایی خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان درباره دستگیری ضارب پلیس در اغتشاشات اخیر استان توضیحاتی داد.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش شناسایی و دستگیر شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران پلیس را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ