رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به ماجرای ادعای ارتباطات فامیلی مالک متروپل با شمخانی و مخبر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال نسبت به اظهارات جواد نکونام رمربی استقلال واکنش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به ادعای جواد نکونام و گم شدن قرارداد این سرمربی واکنش نشان داد.
سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص شایعه‌پراکنی پیرامون یکی از موقوفات قزوین و نسبت دادن آن به ریاست این سازمان جوابیه‌ای صادر کرد.
سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص شایعه‌پراکنی پیرامون یکی از موقوفات قزوین و نسبت دادن آن به ریاست این سازمان جوابیه‌ای صادر کرد.
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر دریافت سکه و اتومبیل از سوی هیات رئیسه بابت صعود به جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
روح‌الله مومن نسب ادعا کرده‌است که استفاده از فیلترشکن برای حضور در شبکه‌های فیلتر شده خلاف قانون و خلاف فتوای رهبری است.
یک نماینده مجلس گفت استیضاح وزیر صمت منتفی نشده و این صرفا استنباط شخصی یک نماینده است.
باشگاه مس کرمان نسبت به ادعای هوادار تهران واکنش نشان داد و مدعی شد در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت منتظر آن خواهند ماند.
باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما انتظار داریم دانشگاه و پژوهشگاه‌های ما نسبت به اتفاقات روز آموزش و پرورش واکنش نشان دهند گفت: معلم باید هرکجا که هست مسئولیت اجتماعی‌اش را ایفا کند. ما باید معلم‌ها را آماده نگه داریم.
باشگاه سپیدرود رشت نسبت به صحبت های نماینده تام الاختیار یکی از خریداران این تیم قدیمی واکنش نشان داد.
سرمربی سابق تیم ملی نسبت به ادعای برخی از پیشکسوتان کشتی در خصوص اعمال سلیقه در اعزام تیم به المپیک ۲۰۰۰ سیدنی واکنش نشان داد.
جدی ۳ سال است که در مسابقات قهرمانی کشور جودوی نابینایان و کم‌بینایان شرکت می‌کند و کلاس ملی دارد، امسال نیز برای این که کلاس بین‌المللی دریافت کند در مسابقات جهانی باکو شرکت کرد که موفق به کسب مدال طلا شد
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
نشریه انگلیسی بار دیگر نسبت به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش منفی نشان داد.
جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.
جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.
هافبک نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات بازی با پیکان واکنش نشان داد و مدعی شد در صحنه مصدومیت بازیکن حریف، اتفاقات فوتبالی رخ داده است.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان، ادعای محکومیت خود به حبس تعزیزی را رد کرد.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ