شورای عالی انتخابات ترکیه، نتایج نهایی و رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
کنعانی گفت وزرای خارجه دو کشور در پایان گفتگوهای رسمی، در اظهاراتی رسانه‌ای به بیان نتایج گفتگوهای خود در خصوص روابط دوجانبه و نیز موضوعات مورد علاقه مشترک پرداختند.
بنا به اعلام شورای عالی انتخابات ترکیه، «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت و نزدیک‌ترین رقیب اردوغان با کسب ۲۴ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۱۷۸ رأی معادل ۴۴.۸۸ درصد آرای مردمی به همراه اردوغان به دور دوم راه یافت.
عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نتایج مذاکرات با عربستان به‌طور رسمی به مردم یمن اعلام خواهد شد.
خورخه سمپائولی، مربی آرژانتینی، پس از شکست روز گذشته برابر ختافه و ادامه نتایج ضعیف این باشگاه، از سمت خود برکنار شد.
در بیانیه رسمی وزارت امور خارجه مالدیو، ضمن استقبال از بیانیه سه جانبه ایران، چین و عربستان و توافق تهران و ریاض برای از سرگیری روابط دیپلماتیک، آمده است: در روشنی این تحولات مثبت و خوشایند، دولت مالدیو تصمیم گرفته است روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی ایران از سر بگیرد.
بر اساس نتایج این طرح، وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در دی ۱۴۰۱، جمعاً ۴۱.۰۲۶ تن گزارش شده که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
دانیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی اسپال، که در اولین تجربه مربی‌گری‌اش هدایت این تیم را به عهده داشت بعد از کسب نتایج ضعیف در سری B اخراج شد.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
فرانسیسکو رودیگز، سرمربی اسپانیایی الچه، بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل جدید شغل خود را از دست داد.
باشگاه ایتالیایی سمپدوریا اعلام کرد سرمربی خود را به دلیل نتایج ضعیف و دور از انتظار در فصل جاری اخراج کرده است.
برونو لاژ، سرمربی جوان ولورهمپتون، بعد از کسب نتایج ضعیف در این فصل از سمت خود اخراج شد.
رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که نتایج همه پرسی برای پیوستن برخی مناطق اوکراین به روسیه را به رسمیت نخواهد شناخت.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اعلام کرد: نتایج مجدد آزمون فوق‌العاده‌ وکالت فردا منتشر می‌شود.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.
باشگاه بولونیا اعلام کرد سرمربی خود سینیشا میهایلوویچ را اخراج کرده است. کسب نتایج ضعیف دلیل اخراج او اعلام شد.
باشگاه تراکتور تبریز قصد اعتراض رسمی به عملکرد داور مسابقه با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال دارد
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از اعلام نتایج آزمون فوق العاده وکالت ۱۴۰۱ خبر داد.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
عربستان رایزنی‌ها لازم با دو کشور مصر و یونان را انجام داده تا اقدام رسمی در این زمینه انجام شود. در همین رابطه رؤسای فدراسیون‌های ۳ کشور باهم دیدار کردند و در این جلسه نتایج مثبتی به دست آمد.
آخرین تمرینات اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی با نتایج درخشانی همراه بود و دو ملی پوش موفق به رکوردشکنی غیر رسمی شدند.
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ