معاون سازمان محیط زیست توضیحاتی درباره سرانجام طرح تکثیر یوزپلنگ ایرانی، آزمایشات نهایی «پیروز» و وضعیت جسمانی «ایران» ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
اصفهان - اثبات حضور یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش «عباس آباد» امیدها را برای احیای این گونه ارزشمند زنده کرد و استان اصفهان آماده اجرای طرح های حفاظت و تکثیر این حیوان در معرض انقراض است.
فتح‌الله توسلی درباره احتمال رای آوردن این طرح در مجلس اظهار داشت: برداشت من این است که به احتمال زیاد طرح تعطیلی شنبه‌ها تصویب شود. دوستان در صحن باید نظر نهایی را دهند و نظراتی مخالفی نیز درباره این طرح وجود دارد
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبدیل پنجشنبه‌ها به روز کاری و تعیین شنبه به عنوان روز تعطیل از دیگر مصوبات نشست امروز این کمیسیون بود تا مناسبات اقتصادی کشور تحت تأثیر تفاوت روز‌های تعطیل در هفته با سایر کشور‌ها قرار نگیرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ادامه اجرای طرح تکثیر یوز در اسارت گفت: بزودی سایت جدیدی مشابه توران در اصفهان برای این منظور راه اندازی می‌شود.
مشکلات بازار مسکن، نشان می‌دهد که مسئله در برنامه و طرح بلندمدت نیست بلکه باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود که تحت تأثیر این شوک، قیمت در بازار کاهش پیدا کند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن مبنی بر ارائه زمین به مردم برای ساخت واحدهای یک طبقه گفت: این اقدام تاثیر قابل توجهی در شکستن احتکار و سوداگری دارد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از تدوین طرح حفاظت از زیستگاه‌ها و تکثیر یوزپلنگ در استان اصفهان خبر داد.
رئیس جامعه انجمن‌های اقامتگاه‌های بوم گردی گفت: اگر طرح ارزیابی بوم گردی‌ها که دستورالعمل آن دی ماه به وزارت میراث فرهنگی داده شد، تصویب و اجرا شود؛ در تعیین نرخ اقامت‌ها تاثیر می‌گذارد.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
«در پی اقدام اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادنِ رای مثبت قابل توجه به طرح تروریستی اعلام کردن سپاه، تحلیل و تفسیر‌های زیادی در مورد پیام‌ها و تبعات این مساله و تاثیر آن بر آینده روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با ۲ تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به واکاوی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.»
تدوین‌کنندگان طرح مالیات بر عایدی سرمایه، به منظور جلوگیری از مخالفت‌ها، ناگزیر به اعطای معافیت‌های گسترده شده‌اند و این موضوع قطعاً کارآمدی این پایه مالیاتی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
کیسینجر تاکید کرد که در ماه خرداد آتش بسی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن روسیه باید به خطوط قبل از تهاجم اسفند عقب نشینی کند. همچنین کریمه موضوع «مذاکره» خواهد بود. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به اظهارات کیسینجر در تلگرام خود نوشت: «آقای کیسینجر هنوز قضیه را نفهمیده است... نه ماهیت این جنگ را و نه تأثیر آن بر نظم جهانی را. نسخه‌ای که وزیر خارجه پیشین خواستار آن است، اما می‌ترسد با صدای بلند بگوید، ساده است: با قربانی کردن بخش‌هایی از اوکراین و تضمین عدم تجاوز علیه سایر کشور‌های اروپای شرقی، با متجاوز مماشات کنید.».
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با احتمال زنده‌گیری «فراز» (یوزپلنگ نر) از طبیعت توران و انتقال آن به سایت تکثیر برای جفت‌گیری با «ایران» گفت: این سناریو هم وجود دارد که یک یوز نر دیگر را زنده‌گیری کرده و برای جفت‌گیری با ایران از آن استفاده کنیم، اما این طرح مخالفانی دارد و باید نظر کارشناسان را بسنجیم.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
وزیر علوم بیان کرد: تدریس در دانشگاه و مدارس یک تخصص است و فعالان این حوزه باید مهارت کافی را داشته باشند و تنها مدرک کافی نیست، بلکه طرح سوال، شیوه ارتباط با استادان و دانش آموزان و ... مهم است تا تاثیر گذاری زیادی را شاهد باشیم و لازم است که برای آن‌ها کلاس‌های تخصصی را برگزار کنیم و در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده ایم که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش ۵۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته و تحت تاثیر رشد قیمت انس جهانی، ۱۴ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان معامله شد.
مشهد ـ ‌ مدیر دفتر بهره برداری از آب‌های شرب مشهد گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در مشهد، سیلاب‌های اخیر حدود یک میلیون متر مکعب به ذخایر آبی سدهای آب شرب مشهد اضافه کرده است.
تا زمانیکه دولت در سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی، اصلاحات ساختاری انجام ندهد و از این وضعیت فاصله نگیرد، ما شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف خواهیم بود که در این زمینه بازار خودرو نیز پیشتاز خواهد بود، زیرا با توجه به اینکه خودرو درحال حاضر یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود، با افزایش انتظارات تورمی و هجوم سیل نقدینگی روبرو می‌شود که خروجی آن افزایش مداوم قیمت‌ها است...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ