مهاجم نوک سپاهان با وجود ناکامی در کسب قهرمانی، آقای گلی لیگ بیست و دوم را به چنگ آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر تعداد گل های آفساید رضا کرملاچعب را در این فصل حساب کنید او می توانست با آقای گل رقابت کند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر سطح شهر تهران خلوت است و وضعیت تردد در آنها عادی و حادثه و تصادف خاصی گزارش نشده است.
اصفهان- روز طبیعت «سیزده‌به‌در» به باور ایرانیان باستان روز پیروزی ایزد باران بر دیو خشکسالی «اَپوش»و گره زدن سبزه به معنای گره زدن زندگی با طبیعت است.
اصفهان- روز طبیعت «سیزده‌به‌در» به باور ایرانیان باستان روز پیروزی ایزد باران بر دیو خشکسالی «اَپوش»و گره زدن سبزه به معنای گره زدن زندگی با طبیعت است.
بازیکن ملوان می گوید که تیم آنها برای سفر به اصفهان سیزده ساعت در راه بوده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.
در کنار ۱۲ سیگنال مهم و کلیدی، می‌توان خطرآفرین‌ترین سیگنال برای ایران ۲۰۲۳ را مشکلات اقتصادی و میدان‌داری تندرو‌های داخلی ارزیابی کرد. همین که برای ماه‌های آتی پالس‌های خطرآفرین برای ایران وجود دارد، خود نمود کژکارکردی‌هایی است.
زمان مسابقه معوقه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
اراک- زمان بازی معوق تیم فوتبال آلومینیوم و گل‌گهر از هفته سیزدهم لیگ برتر اعلام شد.
تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتربرترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شد که چهار عضو آن را سپاهانی ها تشکیل می دهند و استقلال هم دو نماینده دارد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
استقلال توانست در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری سخت و حساس با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و هم‌نشین سرخ‌پوشان در صدر جدول شود.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند با تک گل یامگا صنعت و نفت را شکست دهند و با کلین شیت این بازی را به پایان رساندند.
شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر را با تساوی به پایان بردند.
ستاره بوشهری خط دفاعی سپاهان نخستین گل خودش با لباس طلایی‌پوشان را در هفته سیزدهم به ثمر رساند.
تیم شمس آذر با هدایت سعید دقیقی روز گذشته در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با دو گل تیم چادر ملو را در یزد شکست داد.
تیم فوتبال پورتو در هفته سیزدهم لیگ پرتغال به یک پیروزی پرگل دست یافت و سهم مهدی طارمی در این برد یک پاس گل بود.
استقلال ملاثانی و پارس جنوبی جم در هفته سیزدهم لیگ دسته اول به تساوی بدون گل رسیدند.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.
تیم‌ فوتبال بایرن مونیخ بازی هفته سیزدهم خود در بوندس‌ لیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، با زدن سه گل تماشایی در سیزده دقیقه نقش مهمی در پیروزی 6-2 تاتنهام مقابل لسترسیتی بازی کرد.
در نیمه دوم بازی فولاد و تراکتور شاهد ورود تقریبا همزمان دو تماشاگر به داخل زمین بودیم.
پس از رسانه‌ای شدن نام سیزده بازیگر سریال «بی‌نشان» جدیدترین ساخته راما قویدل، بازی احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک به عنوان نقش آفرینان جدید مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی آغاز شد.
انتشار تصویری از جمعی از نمایندگان مجلس که در گل ولای منطقه سیلزده کن عکس یادگاری گرفته اند، در شبکه های اجتماعی با واکنش های گسترده‌ای مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ