شرکت توزیع نیروی برق طی ماههای خرداد تا مرداد امسال برق صنایع سیمان و فولاد را بر اساس سه برنامه پیشنهادی سهمیه بندی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح سهمیه‌بندی بازیکنان ملی‌پوش برای فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور منتفی شد.
فدراسیون بسکتبال از موضع خود در خصوص سهمیه بندی بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر کوتاه آمد.
معاون وزیر صمت گفت: قطع برق صنایع یک روز در هفته با اطلاع قبلی و به صورت سهمیه بندی است.
رضا نواز گفت: هیچ برنامه جدیدی برای سهمیه بندی بنزین وجود ندارد.
رضا نواز گفت: هیچ برنامه جدیدی برای سهمیه بندی بنزین وجود ندارد.
رضانواز سخنگوی صنف جایگاه‌داران گفت: بیش از یک‌سال است که سهمیه بنزین با نرخ آزاد در کارت‌های سوخت شخصی، ۱۵۰ لیتر است و هیچ تغییری در سهمیه‌بندی و یا تغییر قیمت بنزین، نداشته‌ایم.
سایت فوتی رنکینگ سهمیه کشور‌ها در فرمت جدید رقابت‌های باشگاهی آسیا را اعلام کرد.
سایت فوتی رنکینگ سهمیه کشورها در فرمت جدید رقابت‌های باشگاهی آسیا را اعلام کرد.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ تغییری در سهمیه بندی و قیمت بنزین وجود نخواهد داشت و هدف از جمع آوری کارت های سوخت تنها بحث مدیریت بهتر مصرف سوخت است.
میرسلیم پیشنهاد کرد سفرهای نوروزی سهمیه بندی شود
میرسلیم خواستار سهمیه بندی مسافرت در ایام نوروز شد!
با اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و بر اساس رده بندی جدید منتشر شده از سوی این فدراسیون، نوشاد عالمیان یکی از سهمیه های باقی مانده برای مسابقات قهرمانی جهان را از آن خود کرد.
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به‌دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در صورتی که دولت توانایی لازم را داشته باشد سهمیه بنزین به هر کد ملی بدون افزایش قیمت اجرا خواهد شد.
تیم پر ستاره ایفاسرام اردکان در یک بازی بسیار مهم‌موفق به شکست فولاد سیرجان شد.
سهمیه بندی تماشاگران در بازی این هفته استقلال مشخص شد.
وزیر بهداشت در خصوص روند توزیع داروهای خاص مانند انسولین گفت: داروهای خاص را به طور سهمیه بندی توزیع می‌کنیم.
سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد و برنامه‌ ریزی ها و تدابیر جدی برای جلوگیری از رسیدن به آن مرحله در دستور کار است.
سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: فاصله فنی و مالی در لیگ برتر زیاد است و همین موضوع کیفیت مسابقات را پایین آورده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب کشور گفت: سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد و برنامه‌ای ریزی هایی برای جلوگیری از رسیدن به آن مرحله در دستور کار است.
رئیس انجمن سی ان جی با اشاره به اینکه کاهش و سهمیه بندی گاز به ما ابلاغ شده است گفت: در صورت کمبود گاز پس از صنایع، پتروشیمی و سیمانی ها ، گاز سی ان جی ها هم سهمیه بندی شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش قیمت سوخت را تکذیب و اعلام کرد که این مساله به هیچ عنوان در دستور کار نیست و همچنین تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی اتخاذ نشده است.
صالح محمد العراقی، از نزدیکان مقتدی صدر به نقل از وی در توییتی اعلام کرد: بازگشت فراکسیون صدر به پارلمان کاملا ممنوع است. ما با هرگونه دولت توافق کاملا مخالفیم چراکه بر سهمیه بندی سیاسی در توزیع قدرت و منابع متکی است. ما از هم پیمانان سنی و کرد و شخصیت‌های مستقل نیز می‌خواهیم از پارلمان کناره گیری کنند. با کناره گیری آن‌ها پارلمان مشروعیت خود را از دست می‌دهد و منحل می‌شود.
وزیر صنعت معدن تجارت گفت: در یکسال گذشته کارهایی صورت گرفت که بسیاری از سو رفتارها مانند سهمیه بندی ورق خاتمه پیدا کند یا الزام کردیم تمامی فولاد باید در بورس عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ