رضا نواز گفت: هیچ برنامه جدیدی برای سهمیه بندی بنزین وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران تراکتور از فردا (دوشنبه) ساعت 10 صبح می‌توانند بلیت بازی الشارجه را تهیه کنند.
معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: ما تاکنون مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تکذیب افزایش قیمت بنزین گفت: نرخ بنزین امسال هیچ تغییری نخواهد ک
وزیر نفت گفت: همانطور که بارها اعلام شده است، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. میزان سهمیه‌ها نیز تغییری نمی‌کند و مطابق گذشته خواهد بود.
رضا نواز گفت: هیچ برنامه جدیدی برای سهمیه بندی بنزین وجود ندارد.
رضانواز سخنگوی صنف جایگاه‌داران گفت: بیش از یک‌سال است که سهمیه بنزین با نرخ آزاد در کارت‌های سوخت شخصی، ۱۵۰ لیتر است و هیچ تغییری در سهمیه‌بندی و یا تغییر قیمت بنزین، نداشته‌ایم.
اتحادیه نانوایان سنتی تهران پیشنهاد داده قیمت نان سنتی باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند که این موضوع در حال بررسی بوده و تا پایان اردیبهشت تصمیم گیری و نهایی می شود.
رصد بازار کالاهای اساسی نشان می دهد؛ هر کیلو شکر به ۳۰ هزار تومان و هر کیلو مرغ به ۸۸.۴۰۰ تومان رسیده است.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ تغییری در سهمیه بندی و قیمت بنزین وجود نخواهد داشت و هدف از جمع آوری کارت های سوخت تنها بحث مدیریت بهتر مصرف سوخت است.
رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که سهام بلوکی پرسپولیس و استقلال خریدار نداشته‌اند.
واردات ۷۰۰ مگاواتی برق از کشورهای همسایه و خبر عدم تغییر قیمت بنزین در سال آینده از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: در لایحه بودجه سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای بنزین پیش‌بینی نشده و قیمت بنزین در سال آینده تغییر نمی‌کند.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به ثابت بودن حقوق گمرکی خودروهای وارداتی روی عدد ۴ درصد، گفت: فرمول قیمتی برای کنترل قیمت خودروهای مونتاژی به زودی ارائه می شود.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اعلام قیمت جدید تخم مرغ را تکذیب کرد و گفت: تغییر قیمت با ستاد تنظیم بازار است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش قیمت سوخت را تکذیب و اعلام کرد که این مساله به هیچ عنوان در دستور کار نیست و همچنین تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی اتخاذ نشده است.
قیمت و سهمیه بنزین تغییری نمی‌کند
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای کاهش سهمیه‌های بنزین ندارد.
احمد وحیدی در واکنش به موضوع بنزین مبنی بر اینکه عده‌ای شایعه گرانی بنزین و یا کاهش سهمیه‌ها را در جامعه مطرح می‌کنند اظهار داشت: به هیچ وجه تغییری در سهمیه بنزین و قیمت بنزین رخ نخواهد داد و مردم عزیز خیالشان راحت باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ