هواداران تراکتور روز گذشته با شعاری طعنه‌آمیز استقلالی‌ها را غافلگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
دوربین یک زیر دریایی کنترل از راه دور که در آب‌های اقیانوس هند در شرق آفریقا در عمق ۱۲۰۰ متری مشغول کاوش بود، موجودی را شکار کرد که در یک چشم به زدن شکل عوض می‌کند.
هواداران استقلال امروز علیه محمودرضا بابایی شعار سر دادند.
هواداران عادل فردوسی‌پور شعار‌هایی علیه محمدحسین میثاقی سر دادند.
شکار عجیب و حرفه‌ای ماهی قرمز توسط ماهی سیاه تماشایی است.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
لحظه شکار یک گراز گرفتار در میان کفتارها و تمساح، که در این شکار تمساح موفق به بلعیدن گراز شد. منبع: خبرفوری
مرسدس بنز از طرح ژاکت پف دار رونمایی کرد! این خودروی تک ساخت،”پروجکت موندو جی” نام دارد. شعار این پروژه “هنر نبوغ” است. با این تغییرات پهنای خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن به 2.5 متر رسیده است. عناصر عجیبی مثل زیپ بزرگ روی سقف به چشم می‌خورد! منبع: خبرآنلاین
در میان بومیان صحرای آفریقا افرادی پا خود را طعمه می‌کنند تا مار‌های پیتون را شکار کنند که فیلم این شکار در ادامه قابل مشاهده است.
ماهیگیران تفریحی در آلابامای آمریکا هنگام ماهیگیری ابتدا تصور کردند یک ماهی بزرگ یا کوسه ببری کوچک را به دام انداخته‌اند اما بعد از مدتی فهمیدند که شکارشان یک کوسه سفید بزرگ است. منبع: همشهری
طرفداران تیم استقلال تهران استقبال مناسبی از دیدار مقابل فولاد خوزستان نشان داده‌اند.
یوزپلنگ‌ها شکارچیانی سرعتی در حیات وحش هستند و حیواناتی هم اندازه و قدری بزرگتر از خودشان را مورد حمله قرار می‌دهند. اما در ویدئو می‌بینیم که یوزپلنگ‌ها در تلاشی عجیب سعی دارند زرافه ۶ متری را پایین بکشند.
در کشور‌های عربی دو چرخ راندن ماشین شاسی بلند مخصوصا تویوتا یکی از تفریحات عجیب‌شان به شمار می‌آید.
تصاویر جدیدی که فضاپیمای ناسا به ثبت رسانده‌است، نزدیک‌ترین تصاویری است که از آتشفشانی‌ترین قمر منظومه شمسی گرفته شده‌است؛ گفتنی است که آخرین تصاویر گرفته شده از «آیو» به ماموریت افق‌های نو در سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد، زمانی که مدارگرد پلوتو در راه رسیدن به این سیاره از کنار آیو عبور کرد.
یک ماهیگیر ویدئویی تحت عنوان شکار هیولای رودخانه منتشر کرده است. فیلم کوتاهی که نشان می دهد این ماهیگیر موفق به شکار یک ماهی هم اندازه خودش شده است.
منصوریان روز گذشته به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد.درخواست هواداران از باشگاه فولاد، جذب سرمربی خارجی بود، امروز هواداران با حضور در ورزشگاه اعتراض خود را به تصمیم اخیر باشگاه نشان دادند.
این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
شعار علیه بازیکنان پرسپولیس و پرتاب اشیا به درون زمین در پایان مسابقه
ویدیو وایرال شده از شکارچی که در حین شکار آهو با رفتار عجیب و مهربانه آهو مواجه میشود و با نوازش آهو از شکار منصرف شد را ببینید./خبرآنلاین
سیاه گوش یا کاراکال که بومی خاورمیانه و آفریقا است، به عنوان یک شکارچی عجیب شناخته می‌شود.
این ویدیوی عجیب که در ماسایی مارا ثبت شد، نمایی از ایمپالای شوکه شده با شیری را نشان می دهد که با یک شکارچی راه می رفت و فرار نمی کرد. حاضران معتقدند که شیر احتمالا گرسنه نبود و فقط سعی داشت با ایمپالای بدبخت بازی کند.
یک ماهیگیر در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کروکودیل غول پیکر را به جای ماهی صید کرد.
عده‌ای در مترو تهران علیه علی کریمی شعار سر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ