سرمربی استقلال می گوید این بازی توضیح فنی زیادی ندارد چرا که تیمش همه جوره از تراکتور برتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدف گذاری برای عبور از دوران سخت روحانی در تلاش و فعالیت آقای رییسی آشکار بوده اما جدای از مخالفان سیاسی جریان انقلاب، برخی محافل سایه هم با رفتار و کنش خود بر آن خدشه می‌کنند به نحوی که انگار دولت سیزدهم نه دولت همه جریان انقلاب که مختص به یک اقلیت ناب‌گرا است
از دست رفتن دو بازی مهم در لیگ برتر حاصل کارت قرمزی است که رحمتی از داور مسابقه گرفت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه، مشکل اصلی این باشگاه نبود پول و سوء مدیریت است، گفت: حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه، مشکل اصلی این باشگاه نبود پول و سوء مدیریت است، گفت: حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.
لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی اتفاقات بازی برابر هلند در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را به یک حمله قلبی تشبیه می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران ١٠ ساعت اعصاب خورد کن و عجیب را در هواپیمای اوزاکا- دبی پشت سر گذاشت.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
علی ربیعی نوشت: متاسفانه پس از وقایع خیابان‌های پاییزی، هیچ علائمی مبنی بر تبیین علمی از علت‌ها، مشاهده نمی‌شود. نه تنها شاهد انجام اقدامات اصلاح‌گرایانه و آرام‌بخش نیستیم، بلکه به طور عجیبی انگار نه انگار که حادثه‌ای رخ داده است. نسیان در نظام‌های سیاسی می‌تواند پایانی فاجعه‌آمیز را رقم بزند.
بی‌تردید اخراج لئاندرو پریرا، از اصلی‌ترین دلایل شکست پرسپولیس در مقابل سپاهان بود.
ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم در لحظه به ثمر رسیدن تک گل تیمش مقابل یوونتوس، واکنشی انجام داد که فقط می‌شد از خود او انتظار داشت.
سخنگوی سپاه گفت: در جریان مسمویت‌های اخیر دانش آموزان صرف نظر از اینکه عوامل چیست این مساله مطرح است که با عرض شرمندگی بعضی‌ها در داخل بدشان نمی‌آید که بگویند این مسمومیت‌ها کار نظام است که دقیقا مانند حرف حاج قاسم بود. حالا اصحاب رسانه به این مسئله فکر کنید که چه اتفاقی افتاده است؟ برخی از اصحاب رسانه همگام با دشمنان می‌تازند.
ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال پس از پیروزی مقابل فولاد گفت: انگار در عربستان بازی می‌کردیم.
مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.
پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تاکید کرد که در‌‌ بازی امروز، زور تیمش به داوری نرسید.
به نظر می‌رسد که فشردگی دیدارهای این فصل باعث افت جسمانی لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، شده است.
مهاجم باتجربه نساجی با اشاره به تصمیمات متفاوت داور در اعلام خطاها مدعی است که خطاهایی که بیرون از محوطه رقم می‌خورد در داخل هجده قدم از سوی داور نادیده گرفته می‌شد.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است که کار متئو لاهوس در جام جهانی را باید تمام شده دانست.
کای هاورتز، ستاره تیم ملی آلمان، حذف این تیم از جام جهانی 2022 را به فیلم ترسناک تشبیه کرد.
مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مورد تقابل این دو تیم در لیگ قهرمانان صحبت کردند.
آقاتهرانی گفت: قوانینی که در اروپا برای فضای مجازی نوشته شده است را اگر نگاه کنید گمان می‌کنید که یک فرد حزب اللهی آن را نوشته است؛ پس چرا آنجا اصلا نمی‌گویند که این خلاف آزادی است، اما تا ما می‌خواهیم در ایران اقدامی را در این باره انجام دهیم همه نگران آزادی می‌شوند.
روزنامه گاردین در گزارشی درباره پیروزی تیم ملی بر اروگوئه می‌گوید ایران امیدوار است با بازگشت کی‌روش بتواند با عبور از وضعیت به‌هم‌ریخته قبلی در جام جهانی بدرخشد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، تاکید کرد بهترین عملکرد خود را در این باشگاه ارائه خواهد داد.
هافبک نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات بازی با پیکان واکنش نشان داد و مدعی شد در صحنه مصدومیت بازیکن حریف، اتفاقات فوتبالی رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ