آبادان- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط این تیم در لیگ برتر با حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم، عالی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صنعت نفت آبادان از شرایط این روزهای تیم فوتبال این مجموعه برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم گفت.
مدیرعامل جدید باشگاه نفت آبادان انتخاب شدو کارش را برای سر و سامان دادن به شرایط تیم شروع کرد.
سرپرست مس کرمان انتقادات تندی را متوجه اتفاقات چند وقت اخیر کرد و مدعی شد شرایط به شکلی است که تمایل و اقداماتی برای بقای نفت آبادان در آن دیده می‌شود.
صنعت نفت آبادان پس از تغییرات روی نیمکت خود شرایط نسبتا خوبی برای بقا در لیگ پیدا کردند.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید با وجود شرایط خوب پیکان اما برای برد در این مسابقه به میدان خواهند رفت.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید تیمش راه ماندن را در ادامه لیگ برتر پیدا می‌کند.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید تیمش راه ماندن را در ادامه لیگ برتر پیدا می‌کند.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
نفتی‌های آبادان برای جذب گادوین منشا مکاتباتی را با مس رفسنجان انجام داده‌اند و در انتظار اعلام شرایط هستند.
تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید به مصاف نفت آبادان برود که به نظر می رسد شرایط این تیم با هفته های اخیر تفاوت بارزی پیدا کرده است.
آبادان- آتش‌سوزی جزئی واحد تبدیل کاتالیستی (cr1) پالایشگاه نفت آبادان با واکنش سریع واحدهای عملیاتی آتش نشانی در کمترین زمان ممکن مهار شد و اکنون این واحد در شرایط عادی تعمیراتی قرار دارد.
ابراهیم قاسمپور درباره آخرین شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر صحبت کرد.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
امید خالدی می‌گوید شرایط صنعت نفت آبادان در تعطیلات لیگ برتر بهتر خواهد شد و هواداران در ادامه فصل، تیم متفاوتی را می‌بینند.
قلب مردم «آبودان» هنوز هم به عشق صنعت می‌تپد؛ آنها در این شرایط سخت هم پای کارند و امید دارند تیم‌شان از قعرجدول جدا شود.
فیروز کریمی برای اینکه شرایط خودش و صنعت نفت از این بدتر نشود چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل تیم پیکان به رهبری مجتبی حسینی ندارد.
آب و هوای شهر آبادان طی یکی دو روز گذشته شرایط ویژه‌ای پیدا کرده و ممکن است این مساله بر برگزاری دیدار نفت آبادان و پیکان هم تاثیر بگذارد.
آبادان – تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با آمدن فیروز کریمی هم روزهای بهتری را در لیگ برتر تجربه نکرد بلکه شرایط این تیم هم بدتر از قبل شد.
نفت آبادان در شرایطی مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی در خانه با دو گل شکست خورد که فیروز کریمی چند مهره اصلی تیمش را با شرایط آمادگی کامل در اختیار نداشت.
مدیر صنعت نفت آبادان می‌گوید با شرایطی که در آبادان ایجاد شده بود، شرایط برای ادامه همکاری با رضا پرکاس وجود نداشت.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد شیرینی را مقابل صنعت نفت آبادان به دست آوردیم.
ابراهیم قاسمپور پس از پیروزی صنعت نفت برابر هوادار درباره شرایط طلایی‌پوشان آبادان صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ