هوش مصنوعی تصاویری از قهرمانان داستان‌های مصور با اضافه وزن شدید را منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی والیبال ایران اتحاد بیش از هر زمان دیگری از هر زمان دیگری خود را نشان می‌دهد.
مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور جمعی از عزاداران حسینی(ع) برگزار شد که از میان اقشار مختلف، حضور شخصیت‌های هنری و قهرمانان ورزشی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
هوش مصنوعی توانست ابر قهرمانان فیلم‌های تخیلی معروف را در ایران به تصویر بکشد.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
تصویر توپ لیگ قهرمانان فصل آینده لو رفت. از این توپ که ساخته آدیداس است، در دور پلی‌آف و سپس مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 24-2023 استفاده خواهد شد.
باشگاه نیوکاسل تصاویر جدیدی از مرکز تمرینی منتشر کرده که برای کمک به باشگاه جهت رقابت در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، توسعه یافته است.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس ظهر امروز بر سر مزار دو پیشکسوت فقید این تیم حاضر شدند.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
تصویر دو فوتسالیست ایرانی پالما روی پوستر این باشگاه برای دیدار با بنفیکا به چشم می‌خورد.
تصاویری از لحظه عملیات قهرمانانه علیه سربازان رژیم صهیونیستی در الخلیل را در این فیلم مشاهده می‌کنید؛بر اثر حمله با چاقو در شهرک صهیونیست نشین کریات اربعه الخلیل یک نظامی صهیونیست زخمی شد.
در برخی از تصاویر کمیابی که از ورزشکاران و بازیگران دوران گذشته منتشر شده محمدعلی فردین بازیگر محبوب و قهرمان فقید کشتی کشورمان و درکنار جمع دیگری از قهرمانان رشته کشتی دیده می‌شوند. در ادامه عکس تیم ملی کشتی ایران را مشاهده می‌کنید.
مهدی شیری به عنوان یکی از نفرات باتجربه فولاد خوزستان توانست در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی جالب توجه از خود به جا بگذارد، اما یک تصویر از او طی روزهای اخیر در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.
تصاویری از خوش گذرانی‌های نیمار بعد از شکست مقابل بایرن در لیگ قهرمانان منتشر شده که جنجال آفرین بوده است.
یک قهرمان رشته بدنسازی برای اینکه هزینه ورزش موردعلاقه خود را تأمین کند به جمع آوری زباله مشغول است.
تصاویر ساخته شده جالبی از قهرمانان هالیوود با استفاده از هوش مصنوعی به سبک مینیاتور‌های ایرانی را ببینید.
بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
جدال دو ستاره تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا سوژه نشریه پرتغالی شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با مشارکت کمپانی «آدیداس» به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکای خود، از توپ جدید لیگ قهرمانان اروپا رونمایی کرد
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ