اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: با شروع بارش‌های فصلی و ایجاد جریان‌های آبی در جنوب استان علاوه بر خطر بروز سیلاب در منطقه، موجب جابه‌جایی تمساح پوزه‌کوتاه یا همان گاندو‌ها بین آبگیر‌ها و هوتک‌ها می‌شود که مردم باید به‌شدت مراقب حمله آن‌ها باشند.
پا‌های سخت کوش ما به طور متوسط ۱۷۷۰۲۷ کیلومتر در طول عمر راه می‌روند. این بدان معناست که پا‌ها شایسته مراقبت و توجه زیادی هستند.
سن بالاتر یک عامل خطر شناخته شده برای ابتلا به سرطان است با این حال اهمیت گنجاندن ارزیابی‌های اختصاصی برای سالمندان در تشخیص، مراقبت و درمان این عارضه کمتر شناخته شده است.
زائران مبتلا به بیماری دیابت در طول سفر باید مراقبت هایی را انجام دهند تا سلامت آنها به خطر نیفتد.
به‌نظر می‌رسد این تصمیم با هدف حفظ امنیت داده‌های کاربر صورت گرفته است. این غول فناوری ادعا می‌کند که اکانت های بدون استفاده گوگل به دلیل عوامل مختلف بیش از سایر نمونه‌ها در معرض خطر هک و دسترسی غیرمجاز هستند. این حساب‌ها معمولا فاقد احراز هویت دو مرحله‌ای و بررسی‌های امنیتی هستند.
بر اساس یک تحقیق جدید میوستئاتوز یا تجمع بالای چربی عضلانی در بزرگسالان بدون علامت به طور قابل توجهی خطر ابتلا به مشکلات عمده سلامتی و مرگ‌ومیر را افزایش می‌دهد. این خطر مستقل از سن یا نشانگر‌های چاقی مانند شاخص توده بدنی است و با خطرات ناشی از سیگار کشیدن یا دیابت نوع ۲ قابل مقایسه است.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: بارداری در هیچ سنی خطر ندارد، تنها در برخی شرایط نیازمند مراقبت بیشتر است و حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گوید نوزاد مادر زیر ۱۸ سال و بالاتر از ۴۲ سال، نوزاد طلایی است.
متأسفانه افرادی که درصدد هستند خود را زبان مردم جا بزنند در عین حال که هرچه به فکر و زبانشان بیاید می‌گویند و وحدت و امنیت کشور را دچار مخاطره می‌کنند، حاضر نیستند در برابر خطر فزاینده عناصر تروریستی این مجموعه سخن بگویند یا در برابر آن‌ها بایستند. در این شرایط حساس، وظیفه نیرو‌های امنیتی برای مقابله با موج در حال رشد تروریسم بسیار خطیر است. آن‌ها باید با هوشیاری بیشتر نقشه‌های دشمنان وحدت کشور را نقش بر آب کنند.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگ تر از تفرقه وجود ندارد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند.
پاس گل تماشایی کریستین پولیشیچ به تیموتی وه‌آ در بازی امشب آمریکا و ولز بار دیگر نشان داد این ستاره چلسی یکی از ستاره‌های اصلی تیم ملی آمریکا است.
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر خلوت است مراقب افزایش سرعت‌ها باشید.
یکی از این جانوران کشورمان که مدتی است خطر انقراض تهدیدش می‌کند و دانشمندان و دلسوزان محیط زیست با چنگ و دندان در حال مراقبت و حفظ آن هستند، فوک کاسپین یا همان فوک خزری است.
یکی از این جانوران کشورمان که مدتی است خطر انقراض تهدیدش می‌کند و دانشمندان و دلسوزان محیط زیست با چنگ و دندان در حال مراقبت و حفظ آن هستند، فوک کاسپین یا همان فوک خزری است.
فرهاد شهبازوار، وکیل پایه‌یک دادگستری گفت: «در این زمینه یکی از اشکالاتی که به نیروی انتظامی وارد است، این است که برای بدرقه متهمان از مأموران سرباز استفاده می‌کند. البته سازمان زندان‌ها برای این کار مأمور درجه‌دار دارد که برای بدرقه متهمان از آن استفاده کند و بهتر است از سرباز‌های صفر برای این مسائل استفاده نشود و در مراقبت از نیروی کاردان استفاده به عمل آورند».
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌ای مراتب ثبت ملی ۱۲ میراث‌ فرهنگی ناملموس و یک میراث در خطر را به استاندار مازندران ابلاغ کرد.
مصرف گوشت قرمز منجر به میزان قابل توجهی از بمیاری‌های قلبی و عروقی با خطر بالا می‌شود. به عبارت دیگر، اکثر افراد باید مراقب میزان مصرف گوشت قرمز باشند، اما افراد مبتلا به مشکلات قلب یو عروقی باید توجه بیش تری به این موضوع داشته باشند.
مسئول اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر اعلام کرد: در برخی مناطق چاه‌هایی داریم که آب از آن‌ها تامین می‌شود و این چاه‌ها عمدتا نزدیک رودخانه‌ها هستند و زمانی که سیل می‌آید و رودخانه طغیان می‌کند این چاه‌ها تخریب شده یا آلودگی وارد چاه می‌شود؛ بنابراین ما در هنگام وقوع سیل‌ها بسیار نگران شیوع بیماری‌های انگلی، روده‌ای و گوارشی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ