فینال آخر والیبال سری آ ایتالیا دو غایب بزرگ دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از ۳۰ روز نبرد بین ۳۲ تیم ملی زنان، حالا اینجا فینال جام جهانی زنان بین دو تیم اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد شد.
امشب از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
تیم‌های ملی والیبال ایران و فرانسه با شکست حریفان خود به دیدار نهایی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان راه یافتند.
برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد.
رویاهای تیم‌ ملی والیبال آمریکا بازهم در گام آخر بر باد رفت.
آمریکا و لهستان برگزار کننده دیدار نهایی فصل ۲۰۲۳ لیگ ملتهای والیبال خواهند بود.
ژوزه مورینیو، سرمربی تیم آ اس رم، در اعتراض به محرومیت 4 جلسه‌ای به خاطر حواشی فینال لیگ اروپا، از سمت خود در مجمع فوتبال یوفا استعفا داد.
تیم مردان و زنان دوچرخه‌سواری ایران در مرحله مقدماتی ماده تیم اسپرینت مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2023 مالزی در رده آخر قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فینال دومین دوره‌ مسابقات مقدماتی بازی‌های جهانی ساحلی مقابل امارات شکست خورد.
امشب‌ در جذاب ترین مسابقه باشگاهی در اروپا تیم های یاستربسکی ویگل و زاکسا کوژله هر دو از لهستان در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، از نتیجه بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم رضایت ندارد اما از شاگردانش درخواست می‌کند برای صعود به فینال بجنگند.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
مهدی بالی در فینال وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به سختی و با مصدومیت های فراوان مقابل حریف قرقیزستانی به برتری دست یافت.
تیم ملی عمان با گل دقایق آخر مقابل عراق بازنده دیدار فینال جام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نبود.
تنها فینالی که در پنج وزن اول مساوی نشد، وزن 97 کیلوگرم بود که گلیج، رکابی را راحت برد. چهار فینال دیگر با نتایج مساوی به پایان رسید و برنده با امتیاز آخر مشخص شد.
کولو موانی، ذخیره طلایی دیدیه دشان برای شکست مراکش، احساساتش بعد از درخشش در نیمه‌نهایی را غیرقابل توصیف خواند.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
ستاره استقلال در شب درخشش مهدی قایدی در فینال سوپر جام ارسلان مطهری بود، کسی که برای این لحظه استقلال سه ماه سخت را سپری کرد.
در جریان وقت دوم مسابقه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان بود که تلاش جیدون کاکس تنومند برای امتیاز گرفتن از کامران قاسم‌پور به مصدومیت این کشتی‌گیر مواجه شد و او مجبور شد تقریبا دو دقیقه آخر را با بانداژ به کار ادامه بدهد و درنهایت هم توانست ۲ امتیاز خود را حفظ کند و اولین طلایی مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی را به نام خودش بزند.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
امین میرزازاده به فینال وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
امین میرزازاده به فینال وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
تیم کشتی فرنگی جوانان ایران، عنوان قهرمانی خود را پیش از پایان رقابت های قهرمانی جهان قطعی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ