هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این آئین صبح امروز پنج شنبه در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان دزفول برگزار شد.
اهواز - سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور به همراه جمعی از کابینه دولت سیزدهم به خوزستان مردم استان با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب
در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶، جمعی از مردم آذربایجان شرقی فردا (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب دیدار خواهند کرد.
ارومیه - رئیس جمهور با حضور میدانی در مناطق زلزله زده خوی از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم گفت: بارها گفتم، بازهم می‌گویم. در راس نقشه‌های دشمن تبلیغ است و علاج آن تبیین حقیقت است.
فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در خصوص اغتشاشات اخیر و رویکرد کشورهای غربی در خصوص این اتفاقات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم را در خصوص اغتشاشات اخیر و رویکرد کشورهای غربی در خصوص این اتفاقات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امروز هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی دیدار و گفتگو کرد. احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار‌ها حضور داشتند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته نمایندگان مجلس با اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان، جوانان دیدار و گفتگو کرده و نقطه نظرات آنان را شنیدند.
دیدار صدها نفر از مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.
دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم بم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ