ورزشکار رشته ورزشی کشتی پهلوانی به ۳ سال محرومیت از فعالیت‌های ورزشی محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آنکه عبدالملکی از وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی خداحافظی کرد، سمتی دیگر از سوی دولت برایش تدارک دیده شد. او در عین ناباوری به مناطق آزاد رفت. این ناباوری به حدی بود که داوری، مشاور پیشین احمدی‌نژاد در توییتی اعلام کرد: «به عجایب دولت رئیسی این را هم اضافه کنید که کسی را بعنوان متولی مناطق آزاد منصوب کرده اند که از اساس با توسعه مناطق آزاد مخالف است و توسعه این مناطق را برخلاف اقتصاد مقاومتی می‌داند.»
دردانه ورزش‌دوستان ایرانی بهترین سال دوران ورزشی خود را رقم می‌زند. این نه یک ابراز امیدواری که یک حقیقت است.
در حال حاضر در تصاویر هوایی از مکان این شهر چیزی جز تل‌های ماسه‌ای در وسعت بیابان قابل مشاهده نیست؛ اما اینجا روزگاری شهری پر رونق در حاشیۀ مسیر خراسان به اصفهان و شیراز بوده است؛ شهری که بنا بر افسانه‌ها اسفندیار پهلوان نامدار ایرانی آن را بنا کرده است.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه سال جاری بر اساس نمونه‌گیری‌های صورت گرفته توسط ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، نمونه دوپینگ ۵ ورزشکار ایرانی، مثبت شده است.
هادی چوپان به‌تازگی تصویری از خودش کنار مرحوم پهلوان خلیل طریقت‌پیما در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. نکته عجیب این استوری تصاویر فتوشاپی گرگ و عقاب است که این ورزشکار محبوب استفاده کرده است.
فرمانده‌کل سپاه گفت: جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز "شهید غیرت" حمیدرضای عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم "معروف" و "دفاع از ناموس" را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.
مولوی شمس‌الدین پهلوان اعلام کرد حکومت افغانستان به زودی فهرست ایرانیان محبوس در افغانستان را تکمیل و روند تحویل این افراد به مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران را آغاز می‌کند.
«بوریس کولایف» یکی از حریفان نامدار تختی بود که در فاصله کمتر از یک سال ۲ بار مغلوب جهان پهلوان ایرانی شد.
سومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان اسطوره پاراوزنه‌برداری ایران و جهان در حالی فرا رسید که جای خالی او هنوز هم در رقابت‌های پارالمپیک احساس می شود.
احمد میرزاپور با شکست حریف خود در رقابت‌های پهلوانی قهرمانی کشور، پهلوان سال ایران نام گرفت.
احمد میرزاپور به عنوان پهلوان کشور در سال 1401 معرفی شد.
علیرضا سلیمانی اولین طلای جهان در سنگین وزن و بعد از انقلاب را برای ایران به ارمغان آورد.
امروز پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی ایران است که همچنان بعد از نیم قرن نام و یاد از او به عنوان شخصیت تکرارنشدنی ورزش یاد می‌کنند.
امروز پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی ایران است که همچنان بعد از نیم قرن نام و یاد از او به عنوان شخصیت تکرارنشدنی ورزش یاد می‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان در پیامی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی  و مرام پهلوانی در عرصه‌ ورزش، یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی را گرامی‌ داشت.
بحیرایی اولین بانوی خلبان بالگرد که رتبه ممتاز چک راید پرواز بالگرد را توسط کاپیتان پهلوان دریافت کرد، می گوید: در حال حاضر تنها بانوی خلبان غیر نظامی بالگرد کشور ایران و تنها بانویی هستم که دو لایسنس هواپیما و هلی کوپتر را دارم. امیدوارم که در بحث نظامی هم بانوی خلبان داشته باشیم.
به حسن یزدانی توصیه می‌کنم اگر مدال هم نیاوردی اخلاق و رفتارت پهلوانی است و این باعث مباهامات ما ایرانی شده است.
واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای عجیب شایسته که مدتهاست دیگر رئیس فدراسیون تنیس نیست و به عنوان عضو هیات اجرایی راهی سفرهای خارجی می‌شد، لبخند معنی دار بود.
در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه "جهان‌پهلوان"، علی‌اکبر حیدری خاطره جالبی از مرحوم تختی بیان کرد.
امروز پنجم شهریورماه زادروز جهان پهلوان تختی که در تقویم رسمی ایران، روز کشتی نامگذاری شده و هر سال با برگزاری مراسم مختلفی با حضور اهالی این رشته همراه است.
نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری سارقان النگو‌های زن ۸۱ ساله/ شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین/ دختری در کافه زیرزمینی!/ مرگ دانشجوی ریاضی در سقوط از طبقه هشتم/ قدرت نمایی داماد مسلح برای پدر زن!/ شرط‌بندی برای سرقت از خانه خانم دکتر/ سرقت‌های دزد شیک پوش تا دوستی خیابانی برای گوشی قاپی!/ پسر آشپز در ایستگاه مرگ
عباس‌پور به دلیل عدم شرکت در جام جهان پهلوان تختی در اسفند ماه، شانس حضور در چرخه تیم ملی فرنگی در سال 2022 را از  دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ