در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت انگلیس در اوکراین، «بن والاس»، وزیر دفاع انگلیس در مجلس نمایندگان این کشور ارسال موشک‌های دوربرد موسوم به «سایه طوفان» به ارتش اوکراین را تأیید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف خبر داد.
دبیر کل سازمان ملل با هشدار نسبت به این که سایه جنگ هسته‌ای دوباره بر روی جهان ظاهر شده است، خواستار حذف کامل سلاح‌های هسته‌ای شد.
باشگاه مونشن گلادباخ اعلام کرد استفان لاینر به دلیل ابتلا به بیماری سرطان چند ماه از میادین دور خواهد بود.
بسط ید و گسترش اختیار ردصلاحیت نامزد‌ها مهم‌ترین بخش قانون جدید است
هرچند طرح تناسبی شدن انتخابات که با هدف افزایش مشارکت انتخابات و حضور همه جناح ها در مجلس ارائه شده است اما با ابهاماتی در اجرا مواجه است.
مدافع تاجیکستانی تا یکقدمی پایان همکاری با پرسپوليس پیش رفت اما در ادامه در تمرین نوبت عصر حاضر شد.
روسیه به عنوان یکی از ۵ عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد که حق وتو دارد، یکی از قدرت‌های تعیین کننده در ساختار نظام بین المللی بوده و طبیعتا نقش روسیه در هزاره سوم در تحولات بین المللی و منطقه ای، به ویژه در حوزه اوراسیا برجسته‌تر شده است. طبیعی است که این کشور همچنان تلاش دارد در موضوعات مهم بین المللی نقش ایفا کند، البته جایگاه روسیه بعد از عملیات ویژه در اوکراین، با جایگاه این کشور، پیش از جنگ کاملا متفاوت است.
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ارتش اوکراین در حال طرح‌ریزی برنامه‌ برای حمله به خاک روسیه با موشک‌های «هیمارس» و «سایه طوفان» است.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به وخامت اوضاع اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند که با سیاست‌های کنونی کابینه نتانیاهو باید منتظر بحران اقتصادی باشیم.
امروز، پدیده نجومی عمود شدن خورشید بر کعبه مشرفه رخ داد و سایه کعبه و تمام اجسام پنهان شد.
وزارت دفاع روسیه امروز از سرنگون کردن ۲ موشک «سایه طوفان»- که از سوی انگلیس برای اوکراین ارسال شده‌اند- توسط سامانه‌های پدافند هوایی این کشور خبر دادند.
صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که آمریکا تا سال ۲۰۲۴ نرخ بهره را بالا نگه می‌دارد.
وقتی شرایطی ایجاد کرده‌ایم که فرد بعد از سال‌ها تحصیل و گرفتن مدرک دکتری در کشور بیکار می‌ماند، چه انتظاری جز مهاجرت می‌توان داشت. امروز بیشتر فارغ‌التحصیلان مشتاق رفتن هستند، زیرا فضا برایشان نیست و کسی به آن‌ها فکر نمی‌کند؛ بنابراین نمی‌توان گفت که نیروی انسانی در ایران فاقد مهارت است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز شنبه گفت که پدافند هوایی روسیه ۱۲ موشک هیمارس و موشک کروز «طوفان سایه» را رهگیری کرده است.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
با طولانی شدن روند جنگ در اوکراین، منابع آماری نشان می‌دهند که جوانان اوکراینی برای فرار از خدمت سربازی به شکل بی‌سابقه‌ای به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی روی آورده‌اند.
در حالی که شرکت‌های ساخت‌وساز در آمریکا سال گذشته را با شرایط سختی پشت سر گذاشتند، کاهش پرداخت وام از سوی بانک‌ها در سایه بحران بانکی در آمریکا، اوضاع آنها را بدتر خواهد کرد.
پیچند یا تورنادو پدیده‌ای است که در اکثر مناطق دنیا و بویژه در آمریکا و غرب آفریقا مشاهده می‌شود. فراوانی پیچند در فصل بهار بیش از سایر فصول است.
فرایند طراحی آسمان‌خراش جاذب طوفان شن (the Absorbent Sand Storm Skyscraper)، ادغام خلاقانه سازه و امکانات به همراه رویکردی پایدار، منجر به شکل‌گیری منطقه‌ای می‌شود که افزون بر بهبود شرایط آب و هوایی دبی، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.
کریستیانو رونالدو پس از این که ۳۸ ساله شد، در اولین بازی خود طوفان به راه انداخت و موفق شد در بازی النصر مقابل الوحده ۴ گل به ثمر برساند
تیم فوتبال دریای بابل موفق شد در یک بازی حساس بیرون از خانه شاگردان محسن بیاتی نیا را با یک گل از پیش رو بردارد.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین اولین دیدار خود در لیگ دسته یک کشور را با پیروزی پرگل برابر خوشه طلایی ساوه آغاز کرد.
قزوین – تیم فوتبال شمس آذر قزوین اولین دیدار خود در لیگ دسته ۱ کشور را با پیروزی پرگل برابر خوشه طلایی ساوه آغاز کرد.
از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، سه نفر کودک زیر شش سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک مادر باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال بودند. دو نفر نیز در دو حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ