رییس فدراسیون جهانی جودو خبر داد: جودوکاران ایران در پایان محرومیت ۴ ساله از حضور در میادین بین‌المللی، از شهریور امسال می‌توانند به دنیای جودو بازگردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: حقوق دستیاران در سال جاری نیز افزایش یافته است. بر این اساس، حقوق دستیاران مجرد، ۸ میلیون تومان و حقوق دستیاران متاهل نیز ۱۱ میلیون تومان است. علاوه بر حقوق تعیین شده، کارانه هم برای آن‌ها لحاظ می‌شود.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
با توجه به شدت جراحات وارد شده به وزیر ورزش و جوانان و احتمال طولانی بودن روند درمان حمید سجادی، صحبت‌هایی از انتخاب سرپرست برای این وزارتخانه مطرح شده است.
کرمان - رئیس اورژانس کرمان با اشاره به مشاهده علائم خونریزی مغزی در وزیر ورزش در معاینات اولیه گفت: ادامه درمان در کرمان انجام می شود.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
تعداد امضاهای تقاضای استیضاح وزیر بهداشت و درمان به کمتر از ده نفر رسید و منتفی شد.
هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی می‌شود.
چه کسانی خواستار استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند؟
به رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته برای از حد نصاب انداختن استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقایقی قبل طرح استیضاح بهرام عین اللهی مورد بررسی قرار گرفت و به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
وزیر بهداشت و درمان گفت: ازجامعه پزشکی اگر کسی مهاجرت کند در اروپا، آمریکا، کانادا و انگلیس به او اشتغال نمی‌دهند مگر این‌که کار دیگری انجام دهد.
وزیر بهداشت و درمان گفت: ازجامعه پزشکی اگر کسی مهاجرت کند در اروپا، آمریکا، کانادا و انگلیس به او اشتغال نمی‌دهند مگر این‌که کار دیگری انجام دهد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ۵۸ نفر از نمایندگان خواستار استیضاح وزیر بهداشت و درمان هستند که هیئت رئیسه موظف است آن را به کمیسیون ذیربط ارجاع دهد.
سوال ملی تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان در خصوص عدم اقدام امنیت شغلی کادر درمان در دوران کرونا در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
وزیر خارجه کشورمان پیروزی پر افتخار تیم ملی کشورمان را تبریک گفت.
وزیر بهداشت و درمان هفته آینده برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون بهداشت و درمان حضور می‌یابد.
وزیر بهداشت گفت: پدیده کرونا هنوز برای ما علامت سوال است که چگونه ایجاد و تکثیر شد و چگونه ترامپ پس از ابتلا به کرونا به سرعت درمان شد؟ یعنی این‌ها هم میکروب را تولید کردند و هم راه مقابله با آن را دارند، ولی راه مقابله را به کسی نمی‌دهند.
وزیر بهداشت گفت: پدیده کرونا هنوز برای ما علامت سوال است که چگونه ایجاد و تکثیر شد و چگونه ترامپ پس از ابتلا به کرونا به سرعت درمان شد؟ یعنی این‌ها هم میکروب را تولید کردند و هم راه مقابله با آن را دارند، ولی راه مقابله را به کسی نمی‌دهند.
سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت و درمان در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان‌های کشور به دلیل بیماری‌های تنفسی در کشور بستری می‌شوند که بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می‌دهند و کمتر از ۱۰ درصد آن را کرونا و مابقی آن‌ها را سایر بیماری‌های تنفسی تشکیل می‌دهند.
سخنگوی دولت درباره نحوه درمان وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد.
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ