سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از حقایق تلخی که نیاز به شفاف‌سازی دارد، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گاز‌های سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه درباره جزایر سه‌گانه ‌‌با کسی تعارف نداریم و این جزایر صددرصد متعلق جمهوری اسلامی است‌‌، گفت:‌ کشورهای منطقه تحت تأثیر جنگ روانی دشمنان قرار نگیرند.
مدافع ملی‌پوش و جنجالی الهلال پس از باخت مقابل النصر به زد ‌‌و خورد با ستاره النصری‌ها پرداخت.
مدافع ملی‌پوش و جنجالی الهلال پس از باخت مقابل النصر به زد ‌‌و خورد با ستاره النصری‌ها پرداخت.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی ضمن ‌تمجید از لوکا مودریچ دباره تقابل با رئال مادرید صحبت کرد.
گلر اتریشی فولاد در یک دیدار نسبتا راحت توانست کلین‌شیت کند و ‌‌تیمش را به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا برساند.
مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
نخستین پمپ بنزین ایران حدود ۱۰۰سال پیش شروع به کار کرد و بنزینی با عنوان پارس عرضه می‌کرد. این پمپ بنزین در ‌‌آبادان و در سال ۱۳۰۶ توسط یک شرکت انگلیسی بنا شد‌‌. این پمپ بنزین احتمالا اولین پمپ بنزین خاورمیانه نیز بوده است!
فرجی ‌‌ راد در نهایت گفت که با توجه به جمیع مسائل به نظر می‌‌رسد اگر اتفاق غیرمنتظره‌‌ای نیفتد مذاکرات برجام شروع خواهد شد و هر سه طرف اگر بهانه‌ها را کاهش دهند، برجام در دسترس خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ