ژاوی، سرمربی بارسلونا، در مصاحبه خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ به طعنه اخیر ژوزه مورینیو به بلوگرانا پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوزه بوردالاس، مربی ختافه، پاسخ انتقادات ژاوی از داوری بازی را در نشست خبری خود داد.
پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تمایل بارسا برای معاوضه گاوی با امباپه، ستاره جوان بارسا شدیدا دلخور شده و دیروز در همین مورد با ژاوی حرف زده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا تایید کرد که پدیده جوان این تیم را ترک نخواهد کرد.
عثمان دمبله هیچ تمایلی برای جدایی از بارسا ندارد و پی اس جی هم نمی تواند او را برای رفتن از بارسا وسوسه کند.
ژاوی سیمونز در فصل جاری برای پی اس وی آیندهوون درخشید و توانست آقای گل لیگ هلند شود. درخشش او در بازی های اخیر هرگونه شانس آژاکس برای کسب رتبه دوم لیگ را از بین برد.
رونالد کومان، مربی تیم ملی هلند معتقد است ژاوی سیمونز باید دست کم یک فصل دیگر در باشگاه آیندهوون بماند و برای رفتن به تیم‌های بزرگ عجله نکند.
ژاوی در واکنش به گل جنجالی بارسا تاکید کرد که با وجود VAR خیالش از هر بابت راحت است.
سرمربی و ستاره جوان بارسا با دریافت کارت زرد پنجم، بازی بعدی این تیم در لالیگا را از دست دادند.
مصدومیت پدری، ستاره جون بارسا، در اواخر نیمه اول دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد ژاوی و هواداران بارسا را نگران کرده است.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آخرین روز نقل و انتقالات بارها با سفیان امرابط تماس گرفت ولی فیورنتینا که خواهان ازدست‌دادن ستاره مراکشی نبود، از امرابط خواست تلفنش را خاموش کند.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از پیروزی 1-0 مقابل خیرونا که با گل پدری به دست آمد به ستایش از این ستاره جوان تیمش پرداخت.
هیچ هوادار بارسلونایی از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خود بی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبای تحت هدایت ژاوی دارند.
پس از نمایش ضعیف آنسو فاتی مقابل اسپانیول، ژاوی از بازیکن جوان تیمش حمایت کرد.
ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، تیمش را مدعی قهرمانی در لیگ اروپا توصیف کرده است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در مصاحبه خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ به طعنه اخیر ژوزه مورینیو به بلوگرانا پاسخ داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید صحبتهای یولیان ناگلزمان که مدعی بود جایزه کوپا حق گاوی نبوده درست نیست و ستاره جوان بارسا با شایستگی صاحب این جایزه شده است.
هواداران رئال مادرید به طعنه خواهان ماندن ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، در این باشگاه هستند.
اینتر در یک بازی حساس و جذاب توانست با تک گل هاکان چالهان اوغلو بارسلونا را شکست دهد و با 6 امتیاز پس از بایرن در رتبه دوم گروه C لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
اگر بخواهیم حضور یک هافبک بارسا در بازی امشب مقابل اینتر را قطعی بدانیم، او پدری است. ژاوی حساب ویژه‌ای روی این ستاره جوان باز کرده است.
الخاندرو بالده، مدافع جوان بارسا، در فصل جاری با اعتماد ژاوی تبدیل به بازیکن ثابت آبی و اناری ها شده است. او پس از پیروزی بارسا برابر مایورکا از مربی خود تمجید کرد.
ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، اعلام کرد رونالد آرائوخو به دیدار برابر رئال مادرید نخواهد رسید.
ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، مدعی شد دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو را تماشا خواهد کرد.
نشریه موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم گرفته بارسا را با ترکیبی هجومی برابر بایرن به میدان بفرستد. همچنین تقریبا حضور سه بازیکن جوان در خط دفاعی قطعی است.
برتری با چهار گل، عادت ژاوی و بارسلونا در چند ماه اخیر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ