عملکرد عجیب شورای رقابت در صنعت خودرو که از حدود ۱۰ سال قبل آغاز شده، همچنان ادامه دارد و پس از رسیدن دو خودروساز بزرگ کشور به مرحله ورشکستگی کامل، حالا این شورا عزم خود را جزم کرده که برای نابودی خودروسازان بخش خصوصی تلاش کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های معاند حداقل به ما یاد دادند که پافشاری روی بحث عفاف و حجاب، کار درستی است، تصریح کرد: اگر مسؤولان سال گذشته بیشتر روی عفاف و حجاب پافشاری کرده بودند، شاهد بی‌بند و باری کنونی نبودیم.
اگرچه شورای عالی بورس به دنبال عرضه مجدد خودرو از طریق بورس حتی با استفاده از ظرفیت مجلس است اما شورای رقابت همچنان بر موضع خود پافشاری کرده و عرضه خودرو در بورس را عملی ضدرقابتی می داند.
تشدید درگیری ها در اردوگاه جنین موجب شده است تا صهیونیست‌ها تک تیراندازان خود را بر فراز پشت بام خانه‌های فلسطینیان در این اردوگاه مستقر سازند.
تمایل باشگاه منچستریونایتد برای جذب میسون مونت از چلسی در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس یافت می‌شود.
رئیس جمهور اوکراین در جریان نشست مطبوعاتی مشترک با رهبران کشورهای آفریقایی که به امید میانجی‌گری جهت پایان جنگ وارد این کشور شده‌اند، از شرط کی‌یف برای آغاز مذاکرات صلح پرده برداشت.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
توسعه سبد محصولات ملی نتیجه پافشاری خطیبی در ایران خودرو
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر از عزم خود برای تکرار اقدام تحریک آمیزش در تعرض به مسجدالاقصی خبر داد.
شورای رقابت که سال‌ها وظیفه قیمت گذاری دستوری را داشته هیچ گاه نتوانسته چالش‌های صنعت خودروسازی را حل کند و حال نیز بر ادامه راه غلط پافشاری می کند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که اخیرا با تعرض به مسجدالاقصی موجبات محکومیت بین المللی این اقدام را به وجود آورد، بار دیگر از عزم خود برای تعرض به قبله اول مسلمانان جهان سخن گفت.
روز گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه پرواز‌ها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد لغو شده بود و این روند تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد تا عملیات یخ‌زدایی از باند فرودگاه مشهد به طور کامل انجام و شرایط برای آغاز فرایند پرواز‌ها فراهم شود.
برهان حشمتی گفت: در نظر داشته باشیم همان طور که دشمنان ایران در این زمینه خیلی مصمم هستند، ایران هم باید در مقابله مصمم باشد. بنابراین تنها بحث ترانزیتی و حمل و نقل نیست که برخی در داخل کشور مطرح می کنند چه ضرورتی دارد ایران انرژی خود را برای ممانعت و جلوگیری از این طرح صرف کند.
حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی به مخالفت رئیس فدراسیون با استعفایش واکنش نشان داد و گفت: ترجیح می‌دهم که دیگر در کشتی فرنگی نباشم.
حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی به مخالفت رئیس فدراسیون با استعفایش واکنش نشان داد و گفت: ترجیح می‌دهم که دیگر در کشتی فرنگی نباشم.
حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی به مخالفت رئیس فدراسیون با استعفایش واکنش نشان داد و گفت: ترجیح می‌دهم که دیگر در کشتی فرنگی نباشم.
در لحظاتی که کمک داور اول نظری مخالف عرب براقی داشت، اما قاضی میدان روی تصمیم خود باقی ماند.
چارچوب هماهنگی شیعی در عراق با وجود مخالفت جریان صدر، همچنان بر نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای پست نخست وزیری در این کشور پافشاری دارد.
حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از گذشت 24 ساعت، برای دومین بار از سمت خود استعفا داد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه لایحه اخیر دولت زمینه انحراف از اصل موضوع شفافیت را فراهم می‌آورد، گفت: لازم است مجلس بر اجرای قانون شفافیت تسهیلات بانکی پافشاری کند.
عثمان دمبله زیر نظر ژاوی تبدیل به بازیکنی متفاوت شده و حالا می توان گفت که او 140 میلیون یورو ارزش دارد.
در صورت توافق برای انتقال ستاره ناپولی به لیگ برتر، مجوز جدایی رونالدو نیز صادر خواهد شد و او به هدف خود یعنی حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد می‌رسد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از شکایت خود علیه ساپینتو صرف‌نظر نخواهیم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کرد.
نشریه «صباح» ترکیه در گزارشی از پافشاری مدیران باشگاه فنرباغچه برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ