سمنان- رئیس اداره کنترل سیلاب اداره کل منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه اعتبارات ۱۲ طرح آبخیزداری استان تخصیص یافت، گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها کنترل هرزاب و تغذیه سفره‌های زیرزمینی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از 12 سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه معتقدند در صورت اجرای این طرح شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۹ میلیون تومان معامله شد.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
رئیس جمهور به منظور افتتاح ۱۲ طرح در حوزه آب و برق و فاضلاب، به ارزش ۲۴ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان، از طریق شهرستان تاریخی «بم» وارد استان کرمان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب ۱۲ واحد صنفی در اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در راستای پاسخ به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با کشف حجاب و بدپوششی این واحد صنفی در یکی از پاساژهای شهرستان پلمب شد.
اهواز- مدیرکل طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن کشور گفت: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در خوزستان عملیاتی شده است.
طرح صلح چین همزمان با اولین سالگرد جنگ اوکراین منتشر شده و قرار است شی جین‌پینگ رییس جمهوری چین امروز «سخنرانی صلح» ایراد کند.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۲ تروریست در طرح تأمین امنیت زائران کاظمین در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد.
طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشور اجرا شد؛ در این طرح ۳۴ قلم کالا که جز کالاهای اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می شود.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴ میلیون تومان معامله شد.
شهردار منطقه ۱۲ از طرح ساماندهی کهنه‌فروشان به صورت روزانه در خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از آزادسازی ۱۲ مورد گذر در این منطقه در اجرای طرح کنترل ضوابط نگهداشت شهر خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به‌ روز گذشته ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۴۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون و ۵  هزار تومان معامله شد.
شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی لایروبی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از انهار روباز و روبسته این منطقه در آستانه فصل بارندگی خبر داد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
شهردار منطقه ۱۲ از تداوم اجرای طرح جداره‌سازی در بازارهای پاچنار، کفاش‌ها، گذر منوچهرخانی، میدان سیداسماعیل و غیره خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و مهر و موم شدند و همچنین ۱۲۰ ثوب البسه نامتعارف نیز کشف شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به سه روز گذشته ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو، توجه به خواست و رضایت مشتریان را از دلایل انجام پروژه ارتقای وانت آریسان دانست و گفت: آریسان۲ در کنار شش برنامه توسعه محصول، از جمله موارد طرح تحول کیفی محصول گروه صنعتی ایران خودرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ