هنرمندان فلسطینی اسامی کودکان فلسطینی را که در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، در ساحل غزه به تصویر کشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از آزمایش جدید موشکی مقاومت فلسطین در سواحل غزه خبر می‌دهند.
رهبر انقلاب اسلامی، غزه را مرکز مقاومت خواندند و افزودند: اما آن نقطه‌ای که دشمن را به زانو درخواهد آورد، منطقه ساحل غربی است که تاکنون پیشرفت‌های خوبی هم در این منطقه به‌دست آمده است.
مقاومت فلسطین امروز در راستای توسعه توان موشکی خود اقدام به اجرای یک آزمایش جدید در سواحل نوار غزه کرد.
در آستانه روز جهانی کارگر، وزارت کار در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای میزان بیکاری را به علت محاصره ضد بشری باریکه غزه از سال ۲۰۰۷ میلادی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد.
ابتکار عمل طراحان عرب در برابر اقدام ضدفلسطینی گوگل و همچنین استقبال فلسطینی‌ها از عید فطر درسایه تداوم درگیری‌ها از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
مانتا ری یا سفره ماهی دیو همانطور که از نامش پیداست گونه‌ای بزرگ جثه از خانواده سفره‌ماهیان پرنده است. مانتا در زبان اسپانیایی شنل یا پتو معنی می‌شود که با ظاهر این جاندار شگفت‌انگیز مناسبت دارد. این سفره‌ماهی‌ها دو باله شاخک مانند دارند که در جلوی سرشان قرار دارد و جلوه‌ای متفاوت به آن‌ها داده است.
گروه های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در راستای تقویت توان موشکی خود آزمایش جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
یک مرکز حقوقی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۲۰ کودک فلسطینی را در سال گذشته میلادی به قتل رسانده و ۱۷۰ کودک دیگر را زخمی کردند.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای افزایش توان عملیاتی خود ظهر امروز سه شنبه آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
در حال حاضر تیم بوکس زنان غزه شامل حدود ۴۰ نفر است که به گفته متولیان این تیم بین ۴ تا ۴۵ سال سن دارند.
وزارت کشور فلسطین آمار جمعیت نوار غزه تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی را اعلام کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین احتمال داد که سال آینده حمله جدیدی به نوار غزه صورت گیرد.
درسال ۲۰۲۲ عملیات های مسلحانه در کرانه باختری رشد بی سابقه ای داشت تا جایی که دوایر امنیتی اسرائیلی با هشدار درباره پیوستن کرانه باختری به غزه و یکپارچه شدن مقاومت درفلسطین، اعلام خطر کردند.
۲ اتفاق جنگ ۳ روزه نوار غزه و خیزش جوانان کرانه باختری که مصداق آن در رویش عرین الاسود نمایان شد را می توان مهم ترین اتفاقات تاثیرگذار در روند نظامی و مقاومت فلسطین در سال ۲۰۲۳ دانست.
گروه های مقاومت فلسطین امروز شنبه در راستای حفظ آمادگی نظامی خود در تقابل احتمالی با رژیم صهیونیستی، آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
مقاومت فلسطین صبح امروز آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام داد.
مقاومت فلسطین صبح امروز آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام داد.
کلینیک‌های پزشکان بدون مرز در سراسر غزه سال گذشته بیش از ۵۵۰۰ بیمار سوختگی جدید را در غزه درمان کردند که بیش از یک سوم این بیماران زیر ۵ سال سن داشتند.
شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که ۱۶ سال پیش در حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، شامگاه شنبه به شهادت رسید.
منابع خبری اعلام کردند که کشتی های رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از موشک های ساحل به دریای گردان های قدس، در نبرد اخیر حتی به سواحل غزه نزدیک نشدند.
نوار غزه با جمعیت ۲.۱ میلیون نفر ۱۵ سال است که تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد.
رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر ددمنشانه و وحشیانه علیه نوار غزه ۱۶ کودک فلسطینی را به شهادت رساند.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ