رئیس حوزه قضایی ماهان در خصوص نزاع دسته جمعی در باغ شازده کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ثبت بدترین رکورد تاریخ مسابقات دو و میدانی جهان، تحقیقات از این دونده سومالیایی آغاز شد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان با بیان اینکه موضوع مرگ نوزاد سه ماهه اهوازی در بیمارستان ابوذر اهواز در دست بررسی است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقدامات تحقیقاتی آغاز شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید به زودی برای ادای توضیحات درباره پرداخت مالیاتش در دادگاه حاضر شود.
مقامات شهر ونیز ایتالیا، تحقیقات خود درباره دلیل تغییر رنگ آب کانال مشهور این شهر به سبز فسفری را آغاز کرده‌اند.
معظمی گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است، گفت:‌ همچنین با دستور قضایی متهمان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ایذه از آغاز تحقیقات در خصوص قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب خبر داد.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، به اتهام تهمت و افترا هدف تحقیقات کیفری دادگاهی در سوئیس قرار گرفته است.
ماموران انتظامی که با حیرت به جسد خون آلود روی صندلی عقب خودرو می‌نگریستند، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و راننده پژو را نیز با دستور تلفنی قاضی دکتر صادق صفری بازداشت کردند. طولی نکشید که مقام قضایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم پاسگاه انتظامی شد و تحقیقات را در سپیده صبح آغاز کرد.
بازرسان در حال بررسی دقیق فروش میلان از جانب موسسه الیوت به ردبرد و توقیف تعدادی از شرکت های مرتبط به باشگاه هستند.
دولت ویتنام از ماه می ۲۰۲۳ تحقیقی درباره فعالیت های  تیک تاک در این کشور را آغاز می کند تا پیروی اپ چینی درخصوص مدیریت محتوا، پرداخت مالیات و سیاست های تجاری از قوانین ویتنام را تضمین کند.
دادگستری استان فارس به اتفاقات هیئت فوتبال این استان ورود کرد.
فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را درباره اتفاقاتی که شب گذشته در درگیری ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با داور چهارم رخ داد آغاز کرده است.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
رئیس جمهور کلمبیا دستور تحقیقات درباره تجاوز یک سرباز آمریکایی به یک دختر ۱۰ ساله بومی کلمبیا را صادر کرد.
دفتر دادستانیِ عمومی برزیل از دادگاه عالی این کشور خواسته تحقیقات درباره نقش رئیس‌جمهور سابق این کشور در بروز و هدایت ناآرمی‌های اخیر در پایتخت برزیل را آغاز کند.
پلیس اسپانیا تحقیقاتش درباره اتهام تعرض جنسی به یک زن از سوی دنی آلوس، مدافع برزیلی، را آغاز کرده است.
کاظم غریب‌آبادی اعلام کرد: دادستانی عمومی و انقلاب تهران با تشکیل پرونده‌ای، تحقیقات درباره نقش شبکه‌های فارسی زبان ضد ایرانی در اغتشاشات را آغاز کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از شروع به تحقیقات دادستانی تهران درخصوص شبکه های فارسی زبان ضد ایرانی خبر داد.
رسانه‌های معاند در راستای خبرسازی‌های دروغ و کشته سازی این بار اقدام به انتشار خبر کشته شدن فردی به نام شادمان احمدی ۲۳ ساله در شهرستان دهگلان استان کردستان کرده‌اند. این رسانه‌ها مدعی شده‌اند شادمان احمدی پس از بازداشت و در بازداشتگاه دهگلان در اثر شکنجه فوت کرده است.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال گذشته با گزارش قتل یک مهندس ۴۵ ساله به نام خسرو با سلاح گرم مقابل خانه‌اش آغاز شد. پس از تحقیقات اولیه، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.
به گفته ۳ منبع آگاه شرکت تسلا در آمریکا به دلیل ادعاهای مربوط به کاملا خودران بودن وسایل نقلیه این شرکت با تحقیقات قضایی روبرو شده است.
مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن دختر نوجوان عراقی خبر داد که گفته می شود به ضرب گلوله نظامیان آمریکایی در منطقه ابوغریب بغداد کشته شده است.
سخنگوی سازمان ملل متحد ضمن بر عدم تغییر موضع این نهاد بین المللی درباره لزوم انجام تحقیقات جامع درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی، تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ