رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه شریان فیبر به تمامی شهرها نفوذ می کند، گفت: به صورت روزانه پیگیر مگاپروژه فیبرنوری هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه هدف اصلی جریان شریان چیست، سوالی است که با حدس و گمان می‌توان به آن پاسخ داد. اما براساس یکی از این گمانه‌ها، احتمالا ماموریت اصلی شریان به زیرکشیدن محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس یا حتی ناکام گذاشتن او برای نشستن بر جایگاه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی است.
اکنون محققان در حال بررسی راه‌های مختلفی هستند که پزشکان می‌توانند بدون تکیه بر این دو شریان، سفتی آئورت را غربال کنند. برخی از نتایج تحقیقات نشان داده‌اند که یک منطقه کاملا متفاوت ممکن است کلیدی باشد؛ متخصصان ممکن است بتوانند از این مکان در دسترس‌تر و به‌طور قابل توجهی کمتر تهاجمی یعنی نبض موجود در انگشت استفاده کنند.
شایان مصلح بازیکن پیشین تیم های سپاهان و پرسپولیس به ذوب آهن پیوست.
مدافع ‌چپ سابق پرسپولیس و سپاهان این فصل پیراهن ذوب‌آهن را برتن می‌کند.
آسپرین در عمل لخته شدن خون اختلال ایجاد می‌کند. یک لخته خون می‌تواند به سرعت یک شریان را مسدود کند. این انسداد، جریان خون به سمت قلب یا مغز را مختل می‌کند و می‌تواند سبب سکته قلبی یا مغزی شود.
مدافع اسبق پرسپوليس با حضور در شهر زادگاهش تماشاگر دیدار دو تیم داماش و فولاد نوین شد.
مطالعات قبلی نشان داده‌اند که زنانی که دچار حمله قلبی می‌شوند، زمانی که شریان اصلی وارد شده به قلب به طور کامل مسدود می‌شود و اصطلاحا انفارکتوس میوکارد (STEMI) رخ می‌دهد، تشخیص و درمان مناسبی در طول بستری در بیمارستان در مقایسه با مردان دریافت نمی‌کنند.
رئیس شورای مرکزی شریان درباره نگاه به عرصه انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ما صرفا تشکیلات فصلی و انتخاباتی نمی خواهیم باشیم.
مدافع چپ پای گل گهر که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، از مسوولان درخواست کرد شرایط رفع ممنوع‌الخروجی‌اش را فراهم کنند.
اگر شریان با محوریت بذرپاش، همراهی پایداری و حضور دولتی‌ها تنها برای یک امتیازگیری موقت از شانا، نباشد (که به نظر می‌رسد نیست)، احتمالا در آینده شاهد واگرایی بیشتر در جریان اصولگرایانی خواهیم بود که فکر می‌کردند با یکدست کردن قدرت، کارآمدی ایجاد خواهد شد. تمایل جریان پایداری و آن‌ها که زیر سقف شریان جمع شدند، این است که قالیباف را به سرنوشت حدادعادل در مجلس هفتم دچار کنند.
تاسیس و تولد قارچ‌گونه احزاب و جریان‌های اصولگرا در چند روز اخیر در فضایی اتفاق می‌افتد که جناح رقیب آنها، اصلاح‌طلبان، کمتر از هر زمان دیگری درباره انتخابات سخن می‌گویند. مهمترین نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بعید است در سال جاری ترکیب جدید خود را بشناسد و چه احزاب دموکراسی‌خواه‌تر و چه احزاب تکنوکرات این جریان، فعلا در یک انزوا، تمایلی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ندارند.
وزیر راه و شهرسازی در نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی شریان، گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود و به مراتب جنگ امروز سخت‌تر از آن سال‌هاست.
وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان به استقبال گرم بشار اسد از هیئت لبنانی اشاره کرد و سوریه را شریان حیاتی بخش حمل و نقل لبنان دانست.
تیم فوتبال گل‌گهر در دقیقه 53 با ضربه پنالتی امین قاسمی‌نژاد اختلاف را در دربی کرمان به حداقل رساند.
کلسترول بالا یک نگرانی جدی برای سلامتی است و به عنوان یک "قاتل خاموش" شناخته می‌شود، زیرا اغلب علائمی ندارد. اگر کلسترول بالا درمان نشود می‌تواند منجر به تصلب شرایین شود که در نهایت منجر به حمله قلبی، نارسایی قلبی، سکته مغزی یا بیماری شریان محیطی (PAD) شود.
معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ تهران از اتصال تقاطع بزرگراه های امام علی(ع) و شهید نجفی رستگار با احداث رمپ و لوپ در این شریان های ارتباطی خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
بیماری شریان‌های محیطی، با تجمع پلاک در شریان‌های پا مشخص می‌شود که باعث درد و مشکل در راه رفتن می‌شود. بیش از ۱۰ درصد از افراد مبتلا به بیماری شریان‌های محیطی دچار ایسکمی مزمن تهدید کننده اندام می‌شوند که خطر قطع عضو و مرگ را افزایش می‌دهد.
دومین جمعه مهر ماه به عنوان روز ملی قالی شویان مشهد اردهال از سوی شورای فرهنگ عمومی در تقویم رسمی کشور ثبت شد.
رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس گفت: بنده همایون شجریان را دعوت کردم تا در تخت جمشید کنسرت برگزار کند. به من گفتند شاه پرست. به من می‌گویند چرا همایون شجریان را که پدرش زمانی به نظام فحش داده را به تخت جمشید دعوت کردی. بنده می‌گویم مگر این بنده خدا ۲۰ شب در وزارت کشور کنسرت برگزار نکرد؟ پس باید بگوییم وزیر کشور هم شاه پرست است. بنده تا به امروز کنسرت نرفته بودم.
با شکایت باشگاه سپاهان شایان مصلح در کمیته اخلاق حضور یافت.
اتیوپی درحال بهره برداری از بزرگترین سد بر روی رود نیل است که تهدیدی قریب‌الوقوع برای مصر، دولت، تاریخ و تمدن آن به شمار می‌رود، البته براساس اسناد تاریخی این نخستین سابقه اقدامات حبشه نیست.
چه نیکوست در این ایام دست در جیب کنیم و به قدر توان، بخشنده باشیم و سنت عیدی دادن را با «الاكرام بالتمام» به حسن خلق دیگران همراه کنیم. البته نباید بخشندگی را به عیدی دادن محدود کنیم و البته در این عصر دیجیتال عیدی دادن نیز می‌تواند از راه دور و از طریق دیجیتال انجام شود.
چه نیکوست در این ایام دست در جیب کنیم و به قدر توان، بخشنده باشیم و سنت عیدی دادن را با «الاكرام بالتمام» به حسن خلق دیگران همراه کنیم. البته نباید بخشندگی را به عیدی دادن محدود کنیم و البته در این عصر دیجیتال عیدی دادن نیز می‌تواند از راه دور و از طریق دیجیتال انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ