فینال لیگ برتر والیبال ترکیه به بازی پنجم کشیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برکناری محسن یزدی مدیر شبکه مستند با دستور وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، جنگ بر سر صندلی‌های مدیریتی در سازمان را کلید زد، اما چرا برکناری او تا این اندازه برای برخی اصولگرایان مهم بوده و نسبت به این روند واکنش‌های تند نشان داده‌اند؟
فینال جام حذفی فوتبال که صد و یکمین دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود در حالی برگزار خواهد شد که نتیجه این مسابقه حتی در برگزار شدن یک دربی دیگر تعیین کننده است.
ناپولی و بارسلونا تنها تیم هایی هستند که در لیگ های معتبر اروپایی تقریبا قهرمانی خود را قطعی کرده اند.
نزدیکی امتیازات در صدر و قعر جدول فصل جاری لیگ برتر باعث افزایش حساسیت در هفته بیست و ششم این رقابت ها شده است.
دیدار حساس اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی باعث شده که روزنامه‌های ایتالیایی تیتر امروزشان را به این بازی اختصاص بدهند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که این روزها با فشارهای زیادی مواجه است هواداران این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد و هو کردن تاتنهام بعد از شکست مقابل میلان را فاجعه خواند.
تیم فوتبال جوانان ایران یک برد دیگر برای صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال نیاز دارد.
مهمترین بازی یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور امروز بین پرسپولیس و سپاهان برگزار می شود. دیداری که در پایان به حذف یک مدعی منجر خواهد شد.
یکی از دیدارهای حساس امروز فوتبال ایران به جدال شاگردان الهامی و ربیعی اختصاص دارد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با مسجل شدن قهرمانی خاتون در فاصله دو هفته مانده به اتمام لیگ همراه شد که در دو هفته آتی، تقابل زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی ادامه خواهد داشت.
بازی‌های جام حذفی پرسپولیس و سپاهان همیشه دیدارهایی حساس و پرماجرا بوده‌اند.
بازیهای جام حذفی پرسپولیس و سپاهان همیشه دیدارهایی حساس و پرماجرا بوده‌اند.
بعد از آنکه فرانسوی‌ها با امضای یک تقاضانامه خواهان تکرار فینال جام جهانی شدند 300هزار نفر آرژانتینی در مقابل تقاضانامه‌ای را امضا کرده و از فرانسوی‌ها خواستند گریه نکنند.
دو تیم سوئیس و صربستان آخرین دیدار دور گروهی جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.
رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) خواستار آتش‌بس یک ماهه جنگ اوکراین در طول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
جام جهانی رویداد بزرگی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. تنها زمان وقفه در این رقابت‌ها زمانی بود که جنگ جهانی رخ داد که مانع برگزاری رقابت‌ها در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ شد.
در سال ۱۹۳۸، سومین دوره جام جهانی در فرانسه برگزار شد و به دلیل غیبت اسپانیا - که درگیر جنگ داخلی بود - ایتالیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و در ادامه دو دوره این رقابت‌ها برگزار نشد.
در سال ۱۹۳۸، سومین دوره جام جهانی در فرانسه برگزار شد و به دلیل غیبت اسپانیا - که درگیر جنگ داخلی بود - ایتالیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و در ادامه دو دوره این رقابت‌ها برگزار نشد.
جام جهانی 1954 به میزبانی یکی از کشورهای اروپایی برگزار شد و فیفا با تصمیمی که گرفت، میزبانی رقابت ها را به کشور سوئیس سپرد.
تکلیف سه تیم صعود کننده دیگر به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا امشب مشخص می شود.
رقابت برای قرارگرفتن در لیست نهایی مسافران ایران در جام جهانی به اوج خودش رسیده است.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
امیدهای ایران برای خلق شگفتی در جام جهانی با درگیری داخلی تهدید می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ