رسانه‌های ایتالیایی عملکرد پل پوگبا را در تساوی یک-یک یووه با سویا ستودند و نوشتند، او بالاخره همان بازیکنی می‌شود که یووه مشتاق برگرداندنش بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درست است که نسبت‌به فصل قبل تعداد خارجی‌های لیگ کاهش یافته، ولی می‌توان با انتخاب یک ترکیب یازده نفره، منتخبی از خارجی‌های باکیفیت فصل جدید را تشکیل داد.
با درخشش ستاره‌های برزیلی و فرانسوی الاهلی این تیم یاران امید ابراهیمی را گلباران کرد.
نمایش تیم‌ملی امید در تورنمنت کافا تحسین برانگیز بوده که دلیل اصلی آن نیز درخشش چهره‌های ناشناخته زیر نظر علی صانعی بوده است.
درخشش کریم بنزما در اولین بازی برای الاتحاد با تحسین ستاره‌های رئال مادرید همراه بود.
تصویر این هفته‌ی تلسکوپ فضایی هابل متشکل از دو تصویربرداری مختلف است که با هم ادغام شده‌اند. این ستاره که BD+۱۷ ۲۲۱۷ نام دارد بر روی پس زمینه‌ای از کهکشان نامنظم Arp ۲۶۳ می‌درخشد.
آردا گولر پس از درخشش در فنرباغچه پنجشنبه رسما به رئال پیوست و مراسم معارفه او در باشگاه مادریدی ستاره‌های فنر را منقلب کرد.
سیدحسین حسینی از حالا انتظار تکرار مسابقه دربی در جام حذفی را می‌کشد؛ او برای تکرار نمایش خوب مقابل پرسپولیس انگیزه دارد.
به نظر می‌رسد که کای رونی، پسر وین رونی، مسیری مشابه پدرش را در پیش گرفته و قرار است به ستاره‌ای درخشان تبدیل شود.
بزرگ‌ترین قربانی درخشش غول نروژی در من‌سیتی بار دیگر کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت.
درخشش اخیر آلوارو رودریگز با پیراهن تیم رئال مادرید در مقابل اتلتیکو توجه‌ها را به جذب ستاره‌های جوان کاتالان از سوی آکادمی باشگاه مادریدی جلب کرده است.
دو مدافع ایرانی در روزی که از بالاترین انگیزه برای درخشش در ترکیب الاهلی پیش چشم کارلوس کی‌روش برخوردار بودند، ستاره‌های السد را با شکست بدرقه کردند. خط و نشان شجاع و کنعانی زادگان جلوی چشم کی‌روش
دو مدافع ایرانی در روزی که از بالاترین انگیزه برای درخشش در ترکیب الاهلی پیش چشم کارلوس کی‌روش برخوردار بودند، ستاره‌های السد را با شکست بدرقه کردند.
ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
آقا یحیی و بیرانوند تحت تاثیر عملکرد من قرار گرفته بودند و بعد از بازی من را تشویق می‌کردند و می‌گفتند عالی بودی.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید بعد از درخشش جود بلینگام در جام جهانی قطر او حالا به یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های فوتبال اروپا تبدیل شده است.
درخشش در جام جهانی، ستاره های مراکش را در آستانه ورود به دنیایی جدید در عرصه باشگاهی قرار داده است.
علیرضا بیرانوند به دلیل درخشش در جام جهانی روسیه در جمع دیگر ستاره‌های آسیایی جام‌های جهانی در گزارش سایت ای‌اف‌سی حضور دارد.
محسن فروزان در تقابل با تیم سابقش با یک نمایش رویایی، زمینه‌ساز پیروزی پراهمیت قلعه‌نویی مقابل فولاد شد.
طارمی در کنار مسی، رافا سیلوا و سیمئونه نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا نام گرفت.
بازیکن سابق تیم ملی آمریکا می گوید که بازیکنان جوان کشورش می توانند در جام جهانی و از جمله بازی با ایران، شگفتی ساز شوند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در کنار کاسمیرو، تماشاگر شکست سنگین تیمش در دیدار مقابل منچسترسیتی بود.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در کنار کاسمیرو، تماشاگر شکست سنگین تیمش در دیدار مقابل منچسترسیتی بودند.
والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، که بعد از درخشش در بازی دیشب رئال مادرید با ستایش سرمربی‌اش روبرو شد همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را دارد.
وینگر ۲۱ ساله آبی‌پوشان پایتخت با عملکردی خیره‌کننده در دیدار‌های پیش‌‎فصل، همگان را به درخشش خود در فصل جدید لیگ برتر امیدوار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ