در یکی از دیدارهای جذاب هفته بیست و نهم لیگ برتر عصر امروز تیم مس رفسنجان در استادیوم شهدای مس میزبان استقلال خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتظر محمد بازیکن مطرح عراقی بعد از حواشی موجود از استقلال جدا شده و احتمالا به مس رفسنجان می‌پیوندد.
پرسپولیس آسان‌تر از چیزی که تصور می‌شد میزبان مازندرانی‌اش را شکست داد و فاتح گرانترین لیگ تاریخ فوتبال ایران شد. سپاهان با تیمی کهکشانی مقامی بهتر از نایب قهرمانی کسب نکرد. تیم مس کرمان نیز بهمراه مسجدسلیمان سقوط کرد
محمد ربیعی برای دیدار برابر استقلال، به ترکیب تیمش دست نزد و همان بازیکنان جدال برابر ملوان، امروز از ابتدا به میدان می روند.
هافبک باسابقه مس رفسنجان از تلاش این تیم برای کسب نتیجه مطلوب از جدال با استقلال خبر می‌دهد.
سیدمحمد حسینی چهره درخشان تراکتور در دیدار با مس کرمان بود.
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید و جای خود را در صدر جدول پس گرفت.
در فاصله ۲۴ ساعت تا بازی با مس کرمان و جدال هفته آینده پرسپوليس و استقلال، دو ستاره سرخپوش مصدوم شدند تا وضعیت مبهمی برای این بازی داشته باشند.
90 دقیقه حساس پیش از دربی در انتظار پرسپولیس است و آنها با 10 بازیکن در آستانه محرومیت از جدال با استقلال با نگرانی بزرگی برابر مس کرمان قرار خواهند گرفت.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
استقلال با برد مقابل مس کرمان می‌تواند به سه امتیازی پرسپولیس در رده دوم جدول برسد.
مدیرعامل مس کرمان بهمراه اعضای هیات مدیره با حضور در تمرینات این تیم به شایعات چند اخیر پایان دادند.
مهاجم گلزن مس کرمان با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده جدال حساس این هفته تیمش مقابل استقلال خواهد شد.
سرمربی مس کرمان در روزی که تیمش شایسته کسب نتیجه بود، با پنالتی برابر پیکان تن به شکست داد تا اکنون خود را آماده جدال با استقلال کند.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر مس کرمان به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
مس رفسنجان در مصاف با استقلال هم نتوانست گلزنی کند تا با توجه به گلزنی آلومینیوم و صنعت نفت به رتبه هفدهم جدول بهترین خطوط هجومی لیگ نزول کند.
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به نتیجه تساوی رسید و باوجود صعود موقتی به صدر جدول، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف امتیاز با پرسپولیس از دست داد.
سه دروازه‌بان مس رفسنجان خود را آماده جدال سخت برابر استقلال می‌کنند.
با تساوی تیم فوتبال سپاهان برابر مس رفسنجان، رده دوم جدول در اختیار استقلال باقی ماند.
پنج بازیکن پرسپوليس در صورت دریافت کارت در دیدار مقابل مس کرمان دیدار دربی برابر استقلال را از دست خواهند داد.
استقلال با برتری درخانه گل‌گهر سیرجان ۱۴ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به پرسپولیس در صدر رسید. همچنین توقف فولاد خوزستان مقابل مس کرمان نیز باعث شد که شیرینی این برد برای آبی‌ها دوچندان شود
حضور هواداران بانو در استادیوم آزادی برای استقلالی ها خوش یمن بود و آنها با تک گل کوین یامگا به پیروزی دست یافتند.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جدال مس و استقلال دیدنی خواهد بود گفت: استقلال باید برای رسیدن به بالای جدول این دیدار را با برد به پایان برساند.
هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با یک اتفاق تاریخی آغاز خواهد شد و بانوان استقلالی می‌توانند برای نخستین بار با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیمشان با مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ