اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهنگ فلاح در کنکور ریاضی سال ۸۱ با رتبه‌ای نزدیک به ۳هزار مجاز به انتخاب رشته و چند ماه بعد در رشته فیزیک دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شد.
تسلا فکر می‌کرد که می‌تواند آنچه که "انرژی کیهانی" می‌نامید و معتقد بود که در جو وجود دارد را جمع‌آوری و مهار کند. در این میان یک تئوری توطئه طولانی مدت و رد شده وجود دارد که تسلا موفق شده بود تا راهی برای تولید این انرژی رایگان و نامحدود ایجاد کند، ولی دولت این اطلاعات را سرکوب کرد؛ چرا که می‌توانسته باعث تحول صنعت و جامعه شود.
پویا ایدنی دومین شطرنج‌باز مرد تیم ملی ایران است که بعداز علیرضا فیروزجا نابغه شطرنج ایران به فرانسه مهاجرت می‌کند.
خبر ویژه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری درباره ظهور یک پدیده نوجوان گرجستانی در حالی سوژه محافل ورزشی شده که اصحاب رسانه از نابغه جدید وزنه‌برداری ایران بی‌خبر هستند!
فهرست بارسلونا برای دیدار با اتلتیکومادرید، یک چهره ناآشنا به خود می‌بیند.
ماجرای تنش بین اوسالیوان و حسین وفایی ابعاد جدیدی پیدا کرده است.
تیلور فریتس آمریکایی پس از شکست مقابل نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان به تمجید از او پرداخت و گفت: او بر خلاف فدرر، جوکوویچ و نادال حتی فرصت نفس کشیدن هم به حریفان نمی دهد.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
اخترشناسان با کشف الگوی عجیبی از اشعه اکس که از نزدیکی سیاه چاله‌ای به فاصله ۸۰۰ میلیون سال نوری از زمین ساطع می‌شد، بازهم نظریه‌های اینشتین را ثابت کردند.
نابغه ۱۵ساله کشتی روسیه از راه رسید
آرات حسینی، ستاره ‌آینده‌دار فوتبال ایران رسما به تیم لیگ برتری پیوست.
ستاره کشتی روسیه با انتشار عکسی از نابغه کشتی ایران به تمجید از مبارزات حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم پرداخت.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازدید از کمپ تیم‌های ملی گفت: تمام شرایط برای موفقیت کشتی مهیا است. این شرایط موجب شده تا من یک توقع خاص از نابغه کشتی ایران داشته باشم.
امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام و برنده مدال طلای مستر المپیا ۲۰۲۲ با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند. وی در سال و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به کسب برنز شده بود. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.
صبح امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام سنگ تمام گذاشتند.
صبح امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام سنگ تمام گذاشتند.
صبح امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام سنگ تمام گذاشتند.
فردا آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی و از ساعت 22.30 به وقت تهران به مصاف استرالیا خواهد رفت. دیداری که برای لیونل خاص خواهد بود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
زیاش در آستانه شروع جام جهانی تبدیل به ستاره اول تیم ملی مراکش شده است.
سام فاتحی که از پیشگامان پاراگلایدرسواری در ایران بود در یک حادثه دلخراش در ترکیه درگذشت.
فیروزجا به مصاف کاسپاروف افسانه‌ای می‌رودنابغه ایرانی جهان شطرنج، بعد از عملکرد خوب در رقابت‌های سن لوئیس آمریکا این‌بار در تورنمنتی جدید در حضور کاسپاروف دست به مهره خواهد شد. فیروزجا به مصاف کاسپاروف افسانه‌ای می‌رود
نابغه ایرانی جهان شطرنح بعد از عملکرد خوب در رقابت های سن لوئیس آمریکا این بار در تورنمنتی جدید در حضور کاسپاروف دست به مهره خواهد شد.
درخشش مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در اولین دیدار فصل او را بدل به چهره اصلی همه جلدهای امروز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ