پوریا پورعلی هافبک فصل گذشته ذوب آهن بار دیگر شاگرد مهدی تارتار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
کاروان ورزش دانشجویان ایران هر چند در روز ششم هم چند مدال به اندوخته های خود اضافه کرد اما در جدول رده بندی از رده پنجم روز قبل به رده ششم سقوط کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که او بهترین فرصت و تنها بخت حزب جمهوری‌خواه برای پس گرفتن کاخ سفید است حتی اگر با اتهامات کیفری روبه‌رو باشد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در تهران خبر داد.
آندرس اینیستا نیز با اینتر میامی به توافق اولیه رسیده و قرار است در این تیم به جمع لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا اضافه شود.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» با اشاره به مسئولیت پذیری آنها در قبال زائران ضیوف الرحمان گفت: این گروه از صفات پیامبر گرامی اسلام الگو گرفته اند.
نام مبین عظیمی و امیرحسین فیروزپور به جمع مسافران آزادکار اعزامی به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اضافه شد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» در مکه گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام نزد خدای بزرگ اجر و ثوابی مضاعف خواهد داشت.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با آغاز عملیات احداث دوربرگردان سواره‌رو غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده معارض جمع آوری شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از جمع آوری بیش از ۲۰ واحد تفکیک و بازیافت پسماند در شهر ری خبر داد.
حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین،خط سیاه،گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است.
دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل الغرافه حضور دارند.
پالما با دو بازیکن ایرانی خود همراه با بارسلونا به جمع چهار تیم برتر کوپا دل ری رسیدند.
تیم فوتسال پالما با یک پیروزی پرگل با حضور دو بازیکن ایرانی خود به جمع چهار تیم برتر «کوپا دل ری» اسپانیا راه یافت.
تیم پیکان تهران با شکست نیان الکترونیک خراسان به جمع فاتحان دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان سال 1401 پیوست.
قدرتی‌زن تیم ملی چین به جمع یاران صابر کاظمی در العربی اضافه شد.
کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: جامعه بوکس به افرادی که برای ثوری رای جمع کردند تا او رییس شود و منافع خودشان تامین شود، اعتماد نکنند.
شاگردان دشان به دنبال کسب پیروزی مقابل لهستان و راهیابی به جمع هشت تیم برتر جام جهانی هستند.
باشگاه بارسلونا با انتشار توئیتی به تیم فوتسال پالما برای حضور در جمع چهار تیم برتر اروپا تبریک گفت.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
تیم‌های لبنیات هراز آمل و نیان الکترونیک مشهد در هفته نهم لیگ برتر والیبال پیروز شدند.
نام ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل واراژدین دیده می‌شود.
ساموئل، دروازه‌بان اول تیم فوتبال پورتیموننزه مورد توجه تیم پورتو قرار گرفته و ممکن است در این پنجره به جمع یاران طارمی بپیوندد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت میراث‌دار تورم جدی و بی‌اعتمادی از دولت قبل است. در ارتباط با قیمت جهانی با مشکل مواجه است. بحث تحریم‌ها بی‌سابقه است. در توافق با ۱+۵ هم مشکل دارد. در این شرایط دولت یارانه برخی از کالاها را حذف می‌کند که به نظر بنده نباید همه این کارها را با هم جمع می‌زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ