یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان برای مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز ساعاتی بعد از انتشار این گزارش گفته بود که نمی‌تواند آن را تأیید کند.
سرویس امنیت اوکراین امروز ادعا کرد که موفق به بازداشت زن تبعه روس شده است که قصد ترور رئیس‌جمهور این کشور را داشت.
دو تن از شاخه های گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله  وارد درگیری شدند. با وجود ادعای بسیار در مورد اتحاد این دو گروه، حالا با تیربار و دوشکا به جان هم افتاده اند.
یک پایگاه خبری آمریکایی ضمن اذعان به دروغین بودن ادعای این کشور درباره مستثنی کردن امور بشردوستانه از تحریم‌های ایران، اعلام کرد که این تحریم ها جان کودکان مبتلا به تالاسمی را تهدید می‌کند.
یک پایگاه خبری آمریکایی ضمن اذعان به دروغین بودن ادعای این کشور درباره مستثنی کردن امور بشردوستانه از تحریم‌های ایران، اعلام کرد که این تحریم ها جان کودکان مبتلا به تالاسمی را تهدید می‌کند.
اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.
همه نوشته‌های بنده در دسترس است منت بگذارید فقط یک خط از مطالب بنده را در تایید این ادعایتان بیاورید.
عبدی نوشت: همه نوشته‌های بنده در دسترس است منت بگذارید فقط یک خط از مطالب بنده را در تایید این ادعایتان بیاورید.
مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و ۴۰ میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود و همچنین خارج از زمان تمرین تیمی، تمرینات شخصی عجیب برای آرات می‌گذاشت.
«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به موضع روسیه پیرامون پشت‌پرده حمایت واشنگتن از حمله دیروز ادعا کرد: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!
ساکنان مناطقی که از زلزله در ترکیه جان سالم به در برده‌اند، خاطرنشان می‌کنند که اندکی قبل از شروع زمین لرزه‌ها، همه ساعت‌ها در مجاورت کانون زمین لرزه ناگهان متوقف شده. برخی از کاربران ادعا می‌کنند که این اتفاق قبلا در جریان زلزله ارزروم ترکیه در سال ۱۹۸۳ رخ داده است.
جان کربی، مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد که ایران توپخانه و تانک برای روسیه به منظور استفاده در جنگ اوکراین ارسال کرده است.
رئیسی درباره روند احیای توافق هسته‌ای گفت: این‌ها مدعی هستند که «ما دنبال توافق هستیم»، اما می‌بینیم که عمل آن‌ها مطابق ادعایشان نیست. یعنی ما (ایران) به دنبال توافق خوب هستیم، اما آن‌ها توافق را دنبال نمی‌کنند. هم عهدشکنی کردند و از برجام خارج شدند، هم میز مذاکره را ترک کردند و اعلام کردند به جای میز مذاکره، می‌خواهیم در خیابان و ایجاد آشوب و اغتشاش کارمان و اهدافمان را دنبال کنیم.
ابطحی نوشت: آقای طائب فرمودند باید شرایط حفظ جان، اما زمان از ترور را آماده کرد. باور نکردم، ولی ظاهرا گفته! مرحله بعدی حفاظت از خود خدا است؟ خدایا خودت و امام زمانت را از دست این‌ها نجات بده!
پاکستان ادعا کرد که در جریان یک حمله تروریستی از خاک ایران، ۴ نظامی این کشور جان باخته اند.
سفارت کشورمان در سئول اعلام کرد: پیکر‌های ۵ هموطن کشورمان که در حادثه هالووین جان باختند، با حضور و ادای احترام سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول و معاون مدیر کل وزارت امور خارجه کره جنوبی، به مقصد کشورمان بدرقه شدند.
یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان به مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
مدیران باشگاه مسجدسلیمان برای اثبات ادعایشان فیلمی هم از تونل ورودی به رختکن دو تیم رو کردند که مربوط به دو نیمه بود. در این فیلم مشخص است که بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن خودشان هستند و بعد از رفتن تیم داوری، افشین پیروانی دوشادوش یکی از تیم داوری که به نظر می‌رسد داور چهارم است حرکت می‌کند و حتی با او حرف هم نمی‌زند.
آکسیوس در گزارشی مدعی شد: وزارت دادگستری آمریکا به مایک پمپئو وزیر امورخارجه دولت ترامپ اعلام کرده بود که او هدف دوم طرح ایران برای ترور مقامات پیشین آمریکا پس از جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید بوده است.
عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ