کمیته داوران اعلام کرد که وحید کاظمی داور بازی حساس سپاهان - پیکان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه بازیکن ملی پوش ایرانی باید در یکی از حساس ترین و شاید سخت ترین مسابقات فصل فوتبال باشگاهی اروپا به میدان بروند.
برنامه فصل جدید از رقابت های سری آ ایتالیا اعلام شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.
با اعلام سرمربی تیم فوتسال پالما، مسلم اولادقباد به دلیل آسیب دیدگی ادامه بازی‌های این فصل را از دست داد؛ آنهم در شرایطی که پالما مسابقات حساسی در نیمه نهایی و فینال پیش رو دارد.
منچستریونایتد در آستانه چند هفته حساس انتهای فصل یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کرد: بازگشت رافائل واران به تیم و ابهام در حضور مارکوس رشفورد در چند بازی پایانی فصل.
آرمان اکوان در اولین فصل بازی در لیگ برتر، به چهره ثابت خط دفاعی ذوب‌آهن تبدیل شده است.
میلاد محمدی مدافع ایرانی تیم آاک برای بازی حساس این فصل از مسابقات لیگ یونان در دسترس است.
باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که مارکوس رشفورد، ستاره این تیم، در چند بازی آینده قادر به همراهی آنها نخواهد بود.
موعود بنیادی فر دیدار استقلال و هوادار را قضاوت می کند تا کوپال ناظمی هم بازی حساس پرسپولیس و مس کرمان را منتشر کند.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
شکست در حساس ترین بازی فصل، شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را کاهش داده است.
نیمار در دقیقه 48 بازی پی اس جی و لیل به دلیل مصدومیت مچ پا و با برانکارد زمین بازی را ترک کرد تا سریال مصدومیت های او در مقاطع حساس فصل ادامه داشته باشد.
عارف آقاسی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد فصل خود در مسابقه قبلی از بازی حساس مقابل سپاهان محروم بود.
پیام نیازمند با بسته نگه‌داشتن دروازه خود به استقبال بازی حساس مقابل استقلال می‌رود.
صدرنشین رقابتهای لیگ برتر والیبال که پس از قطعی کردن قهرمانی اش در نیم فصل دو بازی را واگذار کرده بود، در آخرین دیدار بالاخره به روند بردهای خود برگشت.
تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس با تراکتور در آخرین بازی نیم فصل در حال پیگیری است.
دروازه بان پیکان در دو بازی حساس این تیم مقابل پرسپولیس و سپاهان دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا خودروسازان به یک آمار ویژه برسند.
نیم فصل دوم سوپرلیگ زنان، صبح امروز با انجام چهار دیدار حساس آغاز شد، پالایش نفت آبادان با کسب برد حساس در مقابل ملی حفاری همچنان صدر نشین باقی ماند.
یوفا اسامی داوران هفته سوم لیگ قهرمانان فصل جاری را اعلام کرد. دو بازی حساس چلسی-میلان و رئال-شاختار را داوران هلندی و اسلواک سوت خواهند زد.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، که در فصل جاری به شکل قرضی برای بایرلورکوزن بازی می کند، تایید کرد که چلسی روی او برای آینده حساب می کند و فصل بعد بر می گردد.
پورتو اولین بازی حساس این فصل خود را مقابل اسپورتینگ رقیب دیرینه و دشمن بزرگش انجام خواهد داد.
حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.
حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.
چلسی در اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر مهمان اورتون بود و با پنالتی‌ای که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد موفق شد سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.
چلسی در اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر مهمان اورتون بود و با پنالتی‌ای که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد موفق شد سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ