آرات حسینی، ستاره ‌آینده‌دار فوتبال ایران از این پس در آکادمی سپاهان به فعالیت خواهد پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
نیمار که به نظر می‌رسد انتقالش به الهلال قطعی شده است یک پست جنجالی اینستاگرامی درباره این انتقال را لایک کرد و بعد از مدتی لایکش را برداشت تا رابطه‌اش با بارسا بیشتر تخریب نشود.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
با انتقال پوریا حسین خانزاده به فولاد سیرجان می‌توان گفت که بهروز عطایی رسماً با یک تیم کهکشانی راهی لیگ برتر فصل آینده خواهد شد.
میلان برای جذب ساموئل چوکووئزه پیشتاز است و قطعی شدن این انتقال به معنای پایان رویای حضور مهدی طارمی در لباس روسونری خواهد بود.
مذاکرات پیکان و استقلال بر سر انتقال سامان فلاح به جمع آبی‌پوشان به نتایج تازه‌ای رسیده؛ حالا شاید یک معاوضه در راه باشد.
مهاجم سابق شارلروا بلژیک در آستانه انتقال از فولاد خوزستان به صنعت نفت قرار دارد.
سپاهان با جذب رضا اسدی علاوه بر انتقال یک بازیکن چند پسته یک رقیب هم برای رامین رضاییان به خدمت گرفته است.
منچستریونایتد به دنبال جذب آدرین رابیو به عنوان بازیکن آزاد است اما یووه قصد دارد قرارداد جدید یک ساله‌ای به این هافبک فرانسوی پیشنهاد دهد و او را نگه دارد.
احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی ارقام نجومی برای جذب برخی بازیکنان توسط باشگاه‌های متمول هزینه خواهد شد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو باوجود تمایل باشگاه سویا اسپانیا به جذب او قصد دارد به یک تیم در لیگ برتر انگلیس منتقل بشود.
یک تاجر آلمانی به بایرن مونیخ پیشنهاد داده در صورت دریافت درصدی از درآمد حاصل از فروش پیراهن‌های کریستیانو رونالدو، هزینه انتقال او به این باشگاه را پرداخت خواهد کرد
یک رسانه کاتالان ادعای امروز ال‌چیرینگیتو درباره قطعی شدن انتقال لیونل مسی به الهلال را تکذیب کرد و گفت مسی در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
دیدار حساس امشب آینتراخت فرانکفورت برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یک دوئل جذاب دارد؛ کولو موآنی برابر اوسیمن که هر دو گلزن و مثل یک دونده سریع هستند.
صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه از چهار سال قبل به دنبال جذب ژوائو کانسلو بوده است.
به دنبال انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید، باشگاه بارسلونا در نظر دارد برای این مهاجم هلندی جانشین جذب کند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید بر خلاف شایعات اخیر شاختار دونتسک با پیشنهاد آرسنال برای جذب مودریک مخالفت خواهد کرد و بعید است او ژانویه راهی این تیم شود.
یک رسانه یونانی دلیل بی نتیجه ماندن پرونده انتقال علیرضا جهانبخش به تیم پاناتینایکوس یونان را اعلام کرد.
یک تلویزیون اسپانیایی مدعی شد رونالدو نازاریو در فوریه 2022 در سفر به برزیل، پدیده هموطنش اندریک را متقاعد کرده که به پیشنهاد رئال مادرید جواب مثبت بدهد.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.
دور گروهی لیگ قهرمانان به اتمام رسید و حالا همه در انتظار قرعه هایی جذاب برای مرحله یک هشتم هستند.
چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.
با این حال، مدیران استقلال آخرین شانس خود برای جذب محبی را یک بار دیگر آغاز کردند و اکنون اخباری که از سوی نزدیکان باشگاه مخابره می‌شود، حکایت از توافق اولیه طرفین برای این انتقال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ