سخنگوی قوه قضاییه گفت: حکم «چعب» پس از مراحل قانونی به مرحله اجرا درآمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رسانه قوه قضائیه از اجرای حکم اعدام ۲ تن از عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
از ساعاتی پیش خبر‌هایی در رابطه با اجرای حکم ۳ متهم پرونده خانه اصفهان که به اعدام محکوم شده‌اند، منتشر شده است که براساس پیگیری‌های انجام شده، این اخبار صحت ندارد.
مسعود ستایشی با اشاره به اجرای حکم دادگاه حبیب اسیود مشهور به چعب گفت: اگر این تروریست بین المللی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت نمی‌شد همچنان مشغول ادامه جنایت‌های خود بود. در پرونده او رد پای سرویس‌های امریکایی کاملا هویدا است.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه لحظاتی پیش آغاز شد.
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال صبح امروز -شنبه ۱۶ اردیبهشت- به اجرا درآمد
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد به اجرا درآمد.
دادستان سیرجان گفت: حکم شلاق ۲ نفر که در یک مجتمع تفریحی در سیرجان اقدام به شرب خمر به نحو علنی نموده و پس از تهیه فیلم از خود نسبت به انتشار گسترده آن در فضای مجازی اقدام نموده بودند، روز دوشنبه- ۱۴ فروردین- اجرا شد.
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور تایید و ابرام شد.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
اجرای حکم کمیته انضباطی برای شاهین مظلوم بازیکن تیم لبنیات هراز آمل تا برگزاری نشست کمیته استیناف متوقف شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از توقف اجرای حکم اعدام محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر تا حصول نتیجه رسیدگی مجدد دیوان عالی کشور خبر داد.
قوه قضائیه اعلام کرد: اجرای حکم محمد قبادلو و محمد بروغنی در دستور کار نبوده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: اجرای حکم محمد قبادلو و محمد بروغنی در دستور کار نیست.
معاون دادستان کل کشور از اجرای حکم «امین موقت» برای نخستین بار طی سال جاری در تهران خبر داد.
معاون دادستان کل کشور از اجرای حکم «امین موقت» برای نخستین بار در تهران خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور از شناسایی و برخورد با هزار و ۱۷۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی خبر داد.
اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
اجرای حکم «ماهان صدرات» از بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر متوقف شد.
باتوجه به اینکه اتهام ماهان صدرات محاربه بود، اعلام رضایت شاکیان تاثیری در حکم اعدام او نداشت.
حکم اعدام دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در زاهدان اجرا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ