خداداد عزیزی عکسی از خود و پدرش منتشر کرد تا به این شیوه از او قدردانی کرده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب زندگینامه خدادادعزیزی ستاره فوتبال ملی ایران به عنوان کتاب برگزیده انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی انتخاب شد.
فوتبال مشهد گرچه نماینده‌ای در سطح لیگ برتر و حتی دسته اول ندارد، اما هیچ‌وقت خالی از اخبار هیجان‌انگیز نبوده است.
این فصل 20 داور بیشتر از سایرین موردتوجه بودند و بیشتر قضاوت بازیهای لیگ برتری را در اختیار گرفتند.
افتتاحیه دوره داوری فوتبال بانوان با صحبت های خداداد افشاریان و هدایت ممبینی در این باره همراه بود.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، معتقد است امیر قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است و او توانایی لازم برای کنترل بازیکنان را خواهد داشت.
خداداد عزیزی پس از مدتها دوباره در یک برنامه عمومی فوتبال آفتابی شد .
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و در این میان پرسپولیس هم دچار یک سری حاشیه‌ها شد.
فوتبال مشهد گرچه این روزها از سطح اول فوتبال کشور دور است، اما همچنان در داخل شهر، حواشی جالبی دارد.
گابریل باتیستوتا، اسطوره فوتبال آرژانتین، در حاشیه فعالیت خود در شبکه beIN SPORTS برای تحلیل مسابقات جام جهانی 2022، در تمرین باشگاه العربی حاضر شد.
آیا در خالی ماندن نیمکت تیم‌های ملی از مربی موثر و با دانش ایرانی، فقط کی‌روش مقصر است؟ آیا مدیران فوتبال ایران ساختن پشتوانه برای نیمکت تیم‌های ملی را سرفصل کار‌های خود قرار دادند یا مثل ماجرای وحید هاشمیان به آسانی از کنارش گذشتند؟ تحلیل مجید کوهستانی را بخوانید.
آیا در خالی ماندن نیمکت تیم‌های ملی از مربی موثر و با دانش ایرانی فقط کی‌روش مقصر است؟ آیا مدیران فوتبال ایران ساختن پشتوانه برای نیمکت تیم های ملی را به عنوان سرفصل کارهای خود قرار دادند یا مثل ماجرای وحید هاشمیان به آسانی از کنارش عبور کردند؟
آیا در خالی ماندن نیمکت تیم‌های ملی از مربی موثر و با دانش ایرانی فقط کی‌روش مقصر است؟ آیا مدیران فوتبال ایران ساختن پشتوانه برای نیمکت تیم های ملی را به عنوان سرفصل کارهای خود قرار دادند یا مثل ماجرای وحید هاشمیان به آسانی از کنارش عبور کردند؟
خداداد عزیزی درباره دیدار تیم ملی با آمریکا صحبت کرد و تاکید نمود که من از بازی با آمریکا می‌ترسم. به نظرم تیم مرموزی دارند و چند بازیکن هجومی خطرناک در ترکیبشان است.
قهرمان سابق تکواندو جهان گفت: عملکرد تیم بانوان با توجه به نفرات اعزامی ضعیف بود، اما در تیم آقایان با توجه به جوانگرایی انجام شده بد نبود.
خداداد عزیزی معتقد است تغییراتی که کی‌روش در ترکیب اصلی ایجاد کرد، باعث عملکرد ضعیف تیم ملی برابر انگلیس شد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که سورپرایز احتمالی جلسه امروز که در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود چیست گفت: اطلاع ندارم و نه تاییدش می کنم و نه تکذیب.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که سورپرایز احتمالی جلسه امروز که در برخی رسانه ها مطرح شده بود چیست گفت: اطلاع ندارم و نه تاییدش می کنم و نه تکذیب.
پاس گلی که کی‌روش استنلی برای رضا شکاری ارسال کرد، شباهت زیادی به پاس علی دایی در دیدار برابر استرالیا داشت.
پویا فرزند خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران است که در هفته دهم لیگ یک بازی حساس سایپا در برابر چادر ملو را سوت زد.
رییس کمیته داوران روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال آتی را تشریح کرد.
خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز در برنامه سلام صبح بخیر صحبت عجیبی درباره علی دایی و نحوه پاسخ دادن او به پیشنهاد تیم ملی مطرح کرد.
شاید چند سال پیش نگاه من به فوتبال بسیار معمولی بود اما در دو سال اخیر نگاهم حرفه‌ای تر شده و همه چیز را به هم ربط می‌دهم تا پیشرفت کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ