شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن، تولید مدل یاریس خود در تایلند را متوقف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک محقق بخش کشاورزی گفت: ۶ نمونه بذر هیبرید در کشور تولید شده که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
سمنان_ وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز ۶۰ میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است و بدین ترتیب می‌توان گفت که معادل ۹۰ میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی شده است.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا به روشی انحصاری خبر داد.
پس از معرفی نسل جدید پرادو، تویوتا دستی روی نسل سری ۷۰ لندکروزر کشیده تا این SUV چهل ساله مدرن‌تر به نظر برسد. سری ۷۰ در استرالیا تولید و به فروش می‌رسید که از این به بعد قرار است در ژاپن هم حضور داشته باشد.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان گفت:: با وجود پیش بینی تولید ۱۴۲ هزار تنی در طرح جهش تولید در دیم زارها اما با پایان برداشت محصولات شاهد تولید ۱۴۶ هزار تن محصول از سطح مزارع استان بودیم.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس برآورد اولیه میزان تولید محصول زغال اخته این استان در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن است.
هرچند در این گزارش گفته شده است که تولید این دستگاه به‌زودی آغاز می‌شود، اما عرضه آن تا سال ۲۰۲۴ اتفاق نخواهد افتاد.
هدایت ممبینی اعلام کرد فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی مذاکرات خود را با هشت کشور آغاز کرده است.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از نقش مصرف کودهای یارانه‌ای در افزایش معنادار تولید محصولات اساسی در سال ‌جاری خبر داد.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا که در زمینه تولید خودروهای برقی پیشتاز است به تویوتا پیشنهاد کرد از شبکه شارژ خودروهای این شرکت موسوم به سوپرشارژر استفاده کند.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
تقریبا ۶۷ سال از تولید لندکروزر می‌گذرد و پس از شورولت سابربن، طولانی‌ترین مدت تولیدِ یک مدل در جهان را دارد.
در این رده‌بندی رتبه نخست به تویوتا ۴رانر شاسی‌بلند مشهور کمپانی تویوتا رسیده است. ماشینی که از چهار دهه پیش خط تولیدش دایر است و نسل‌های گوناگونی از آن به بازار عرضه شده‌اند.
کانسپت bZ FlexSpace، یک SUV الکتریکی خانواده محور را پیش نمایش می‌دهد. این خودرو به طور مشترک توسط تویوتا، گروه خودروسازی گوانگژو (GAC)، GAC تویوتا موتور و TMEC توسعه می‌یابد. برنامه این است که شاسی بلند الکتریکی توسط GAC تویوتا موتور تولید و فروخته شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تویوتا تولید خودروی برقی بی زد ۴ ایکس را بعد از رفع نقص خطرناکی در چرخ‌های آن مجدداً آغاز کرده است.
وزیر صمت با اشاره به اینکه روند طی شده در صنعت خودرو رو به رشد و شتابنده است افزود: خبر خوب آن است که حرکت‌های مهم و قابل توجهی در بخش‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین آغاز شده است. در گام اول تمرکز بر ثبات تولید بود و اکنون به مرحله‌ای از تولید رسیده ایم که دیگر کسی نمی‌پرسد چرا خودرو ناقص تولید می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ