تراویس کلس، ستاره کانزاس سیتی، شب گذشته موفق شد با پیروزی این تیم برابر فیلادفیا ایگلز فاتج سوپربول شود و شاهد شکست برادرش باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از مویزس کایسدو خواست به اتفاقات تلخ بازی برابر وستهم فکر نکند.
رزمی کار حرفه ای کشورمان شب گذشته در قزاقستان با وجود برتری محسوس برابر رقیب آذری خود با رای داوری بازنده مبارزه را ترک کرد.
اینتر میامی با پذیرش شکست برابر نیوانگلند، برای ششمین بار متوالی در لیگ ام ال اس متحمل باخت شد.
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار برابر لهستان در شرایطی بازنده شد که دو ست اول را برنده شده بودند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز با اشاره به سفر رئیس جمهور صهیونیست‌ها به جمهوری آذربایجان گفت: همه شرایط نشان می‌دهد که غرب در مسیر سراشیبی و نابودی قرار دارد و رابطه با جریان غرب و رژیم صهیونیستی به عنوان مولود نامشروع‌شان سرمایه‌گذاری روی اسب بازنده است و ما معتقدیم که مردم مسلمان و دوست و برادر جمهوری آذربایجان پاسخ این اقدام اسرائیل غاصب را خواهند داد.
شاگر‌ان یورگن کلوپ با توجه به تساوی امروز برابر استون‌ویلا، کار سختی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.
باشگاه گل گهر سیرجان پس از شکست تیم فوتبال این باشگاه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نسبت به شرایط برگزاری این بازی اعتراض کرد.
هافبک تیم پیکان مدعی است اگر خوش‌شانس بودند می‌توانستند از تبریز با امتیاز بازگردند.
ژوائو فلیکس، ستاره چلسی، نتوانست وظایفی که برابر رئال مادرید بر عهده داشت را به درستی انجام دهد.
آلفونسو دیویس دیشب در دوئل برابر برناردو سیلوا بازنده تمام عیار بود و ستاره پرتغالی بارها از او عبور کرد.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ حرفه‌ای عربستان، با نتیجه 1-0 برابر النصر پیروز شد.
باشگاه صنعت نفت آبادان از نفت مسجدسلیمان به علت استفاده از بازیکن غیر مجاز در دربی خوزستان شکایت کرد.
نکته دیگر در خصوص فغانی که می‌تواند حائز اهمیت باشد اینکه این داور در حال حاضر برای لیگ استرالیا قضاوت می‌کند، از نظر سطح درآمد هم در کشور استرالیا شرایط کاملاً متفاوتی دارد و سالیانه درآمدی که از قضاوت در لیگ این کشور به دست می‌آورد اصلاً قابل قیاس با ایران نیست و به نوعی از هر زاویه که به ماجرای مهاجرت فغانی نگاه می‌کنی او برنده شده و کمیته داوران بازنده این مهره‌سوزی است
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
برنده دوئل اکوادور و سنگال برای رقابت‌های حذفی برنامه‌ریزی می‌کند و بازنده، مشغول به بستن چمدان‌ها برای پرواز بازگشت به خانه می‌شود.
اریک گارسیا از اینکه بارسا در نهایت برابر اینتر بازنده نشد خوشحال است و اعتقاد دارد باید همچنان به صعود امیدوار بمانند.
عثمان دمبله امشب برابر اینتر گلزنی کرد و هر زمان او گل زده، بارسا بازنده نشده است. آبی و اناری ها امشب برابر اینتر حق باختن ندارند.
لوکاس واسکز پس از تساوی برابر شاختار از اینکه بازنده نشدند ابراز خوشحالی کرد و گفت که امیدوار است مصدومیت آنتونیو رودیگر هم جدی نباشد.
دبیرکل فدراسیون والیبال درباره دلیل ۳-۰ بازنده اعلام شدن مس رفسنجان برابر فولاد سیرجان توضیح داد.
پرسپولیس خیلی خوب نبود و پیروز شد، این همان شب هایی است که می تواند سرنوشت یک فصل را مشخص کند؛ آنهم برابر تیمی که همه منافذ را بسته بود
در شرایطی که از عصر امروز بحث‌هایی درباره ممنوعیت وحدت مشهد برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید شکل گرفته بود، این تیم نتوانست با نفرات کامل مقابل چوکا حاضر شود و با اعلام ناظر و داور بازی، سه - هیچ بازنده شد.
نساجی با وجود شکست دو بر یک در برابر سپاهان نمایش شایسته ای در برابر تیم مدعی قهرمانی داشت و بازنده ای سر بلند بود.
حجت الله عبدالملکی با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد.
در شرایط فعلی نیز اساسا سلطنت طلبان و منافقین نیز هیچ جایگاهی برای امثال وی قائل نیستند. به این ترتیب روشن است که مصطفی تاج زاده یک بازنده در شرایط مختلف است و همین مسئله در ماه های اخیر به رادیکال شدن وی انجامیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ