تماشاگران تراکتور خود را آماده حضور در ورزشگاه آزادی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان ساعتی پیش از اعلام برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، طی مصاحبه‌ای به اخبار مهمی اشاره کرده بود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
بازیکنان مدنظر جواد نکونام یکی پس از دیگری راهی اصفهان و تبریز شدند و اولویت های دوم او سر از کرمان درآوردند تا استقلال هیچ دوئل نقل و انتقالاتی را پیروز نشود.
از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تبریز در ۵۰۰ سال قبل را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۴ طرح جالب و دیدنی ارائه کرد که در ادامه خواهید دید.
ورود جیمی جامپ در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم باعث شد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود.
احمد علیرضابیگی با تأیید اظهاراتش درباره اهدای خودرو به برخی نمایندگان گفت: «بدیهی‌ترین و روشن‌ترین موضوع این است که بین ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو بین کارکنان مجلس ونمایندگان تقسیم شده است. این موضوع سبب شده است بده بستان نامتعارفی میان ما در مجلس به‌عنوان دستگاه نظارتی و خودروساز اتفاق بیفتد.»
تا حوالی سپیده دم، خیابان‌های تبریز محل جشن و شادی هواداران تراکتور بود.
امید عالیشاه که در سفر قبلی خود به تبریز روز جنجالی‌ای را تجربه کرده بود این بار در غیاب هواداران تراکتور کار راحت‌تری داشت.
پرواز چارتر پرسپوليس برای بازگشت به تهران به مشکل خورده تا آنها احتمالا مجبور به اسکان در تبریز شوند.
امروز یکشنبه چهاردهم اسفندماه تعداد ۳۷ نفر از دانش آموزان تبریزی تا ساعت ده و نیم صبح، با علایم مسمومیت تحت نظر پزشکی قرار گرفتند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از تکمیل عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز تا خرداد سال آینده خبر داد.
رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز گفت: مطرح شدن موضوع لیتیوم، راهی برای منحرف کردن اذهان عمومی است؛ چرا که اگر قرار بود گروه خاصی به استخراج لیتیوم اقدام کنند، قطعا بی سرو صدا و با هزینه‌ی کم این اقدام را انجام می‌دادند و نیازی نبود میلیون‌ها نفر را از این موضوع آگاه کنند.
بارش برف که از صبح امروز در تبریز شروع شده و تا کنون نیز ادامه دارد باعث لغزندگی خیابان‌ها و ترافیک در تردد خودرو‌ها شده است.
ریکاردو آلوز امروز نمایشی از یک فوتبالیست تمام عیار را در بازی تراکتور _ ذوب آهن به نمایش گذاشت.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز پنج ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
تبریز- پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور امروز دوشنبه وارد تبریز می شود تا به شایعات پیرامون جدایی اش از تراکتور خاتمه دهد.
محمدرضا زنوزی نود دقیقه سرپا نظاره‌گر پیروزی تیمش مقابل استقلال بود تا استرس این برد در تصاویر او ثبت شود.
بازیکن استقلال می گوید که قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد و مهم این است که چه تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی هر طور شده توانستند مقابل تیم مدعی تراکتور یک امتیاز کسب کنند تا دست خالی به خانه برنگردند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تبریز- رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور گفت: مسابقه کاپ آسیایی دواتلون از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی اراضی کشاورزی تا پایان کار دولت سیزدهم سنددار می‌شود، گفت: سند دار کردن اراضی کشاورزی برای کشاورزان قدرت ایجاد می کند.
مدافع فصل گذشته تیم تراکتور تبریز با عقد قرارداد رسمی راهی ملوان شد تا زیر نظر مازیار زارع کار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ