کلیه تعهدات بانک مرکزی در خصوص اوراق سلف سکه مرکزی به صورت فیزیکی تسویه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انگشت شما چه فرمی دارد؟ آیا معتقدید که می‌توان با کمک فرم و حالت فیزیکی انگشتان خود، شخصیت‌خودتان را تحلیل کنید؟
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه صنایع برای دریافت برق به ۳ گروه تقسیم شدند، گفت: رشد مصرف انرژی کلیه صنایع کشور از ابتدای خرداد تاکنون ۱۱.۵ درصد بوده است.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز ایران از افزایش سه و نیم برابری گازرسانی به نیروگاههای کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
برای اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲، مجله اسکرامبل نوشت که وزیر دفاع ایران تایید کرد که ایران هواپیمای Su-۳۵SE را دریافت خواهد کرد. این سایت در آن مقطع نوشت: سفارش اولیه ۲۴ فروند Su-۳۵SE برای نیروی هوایی مصر اکنون به نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران تغییر جهت داده خواهد شد.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار سفیر ژاپن و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به برخورد فیزیکی حراست این دانشگاه با یکی از دانشجویان نوشت: «کوبیدن سر یک دانشجو به دیوار اسم رمز تحول دانشگاه است...اگر گفتند کتک زدن یک استثناء بوده است، کارل اشمیت را به یاد آرید، او دریافته بود آنچه استثناء است قاعده را تعیین می‌کند. ماجرا به کنترل و تنبیه دانشجو منحصر نیست. ماجرای قاعده‌ای است که کلیت دانشگاه را هدف گرفته است.»
بندرترکمن-رئیس و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌ ترکمن از تحویل ۲ بهله پرنده شکاری نابالغ به محیط زیست بندرترکمن خبر داد.
کرمان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از تحویل یک راس بره جبیر به کلانتری مرکزی شهرستان رودبار جنوب خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه با هشدار به غرب، گفت که تامین جنگنده اف-۱۶ برای اوکراین، «مخاطرات بزرگی» برای آنها به همراه دارد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تحویل یک قلاده روباه توسط شهروندان به محیط زیست شهرستان ری خبر داد.
دارندگان اوراق سلف سکه مرکزی از تاریخ ۲۳ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری می توانند طی زمان بندی اعلام شده برای دریافت سکه طلا به شعب منتخب بانک ملی ایران در شهر تهران مراجعه کنند.
معاون ارزی بانک مرکزی اعلام کرد؛ مبنای تحویل سکه به خریداران اوراق سکه به صورت فیزیکی است.
بررسی تحویل خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را در این ویدیو ببینید.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.
رسانه‌ها از تحویل سامانه موشکی «پاتریوت» از سوی آمریکا، هلند و آلمان به اوکراین خبر می‌دهند.
وزارت خارجه قزاقستان تحویل سفارت افغانستان در این کشور به طالبان را تأیید کرد.
وزیر صمت گفت: تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ با قیمت روز است اما این افراد که در نوبت امسال نیستند می‌توانند انتخاب خود را به موارد دیگر تغییر دهند.
با وجود تمام سخت‌گیری‌ها و هشدار‌ها به متقلبان مبنی بر محروم‌شدن از تحصیل باز هم دیروز در‌حالی‌که هنوز دو ساعت از برگزاری کنکور تجربی نگذشته بود، سؤالات شیمی و فیزیک روی چند کانال تلگرامی قرار گرفت.
فردا برای نخستین بار ربع سکه در بورس کالا عرضه می‌شود؛ بر این اساس، سقف خرید برای هر متقاضی محدود بوده و زمان تحویل فیزیکی آن نیز پنج روز بعد از معاملات است.
قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه از ترور فیزیکی و نه از راه‌انداختن صحنه جنگ شناختی ابایی ندارد، عنوان کرد: می‌دانیم که در برخی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی، اشکالات و ضعف‌هایی داریم و تحریم همین تروریسم‌ها موجب تحمیل مشکلات اقتصادی شده است که البته بخشی هم از ضعف ما در حوزه مدیریتی و کم توجهی ما مسئولان بوده است که باید کمک کنیم تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
نظریه‌پرداز سیاسی گفت: وقتی بحران به اینجا می‌رسد شرایط غیرقابل تصمیم می‌شود؛ نه می‌توانید برگردید، نه جلو بروید. در این شرایط راهکار‌ها قفل کرده‌اند و الان تنها راهکار برخورد فیزیکی شده است؛ بنابراین در این شرایط به نظرم ژنرال‌های اصلاح‌طلب بهتر است سکوت کنند؛ چون دیگر آن مقبولیت و مشروعیت را ندارند.
فروش اوراق گواهی ارزی بانک مرکزی که سه‌ماهه و معاف از مالیات، صفر بودن حق‌الوکاله‌ تسویه نقدی (ریالی) و همچنین امکان تحویل فیزیکی ارز از ویژگی‌های آن است از فردا شنبه ۲۸ آبان آغاز می شود.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ