مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دادسرا احضار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
برادر الیور کان در یک پست فیسبوک به انتقاد شدید از تصمیم بحث برانگیز مدیران بایرن مونیخ پرداخت.
نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی و برخی صاحب نظران رسانه‌ای برگزار شد.
مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دادسرا احضار شدند.
مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دادسرا احضار شدند.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا، خبر داد.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا خبر داد.
عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق طی فردا خبر داد.
برخی از مدیران از وزارت نیرو، وزارت نفت سازمان ملی استاندارد ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست در این پرونده متهم هستند.
در این بخشنامه که تصویر آن در ادامه آمده است، به «جداسازی محیط بانوان در محل کار» و «عدم استفاده از مسئول دفتر زن برای مدیران مرد و برعکس» حداکثر تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ تاکید شده است.
یک مقام مسئول گفت: بازدارندگی و پیشگیری از تکرار جرایم و تخلفات برای مدیرانی که از سابقه تخلف برخوردارند به عنوان مبنای مشروعیت انتشار سوابق کیفری و تخلفاتی و عملکرد مدیران برشمرده می‌شود.
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.
دادستان تهران گفت: گفت در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
نمایندگان حزب محافظه کار انگلیس از نخست وزیر کشور خواسته اند بند جدیدی را در لایحه ایمنی آنلاین بپذیرد که طبق آن مدیران شبکه های اجتماعی مسئول محتوای مخرب برای کودکان هستند و مجازات می شوند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیران مسئول روزنامه‌هایی که خبرنگاران در آن‌ها مشغول به کار بودند، اگر مدارک مستند بدهند یا ندهند، این پرونده‌ها پیگیری می‌شود. ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گزارشی ارائه کرده‌است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال پیگیری آن است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای رسیدگی به وضعیت ۲ خبرنگار روزنامه‌های هم‌میهن و شرق از مدیران مسئول آن‌ها درخواست کردیم مستندات‌شان را در اختیار ما در وزارت‌خانه قرار دهند.
سوای اینکه انتظار می‌رود شخصی به مراتب باسابقه‌تر بر کرسی مدیران مسئول تکیه بزند و مدیران مسئول نیز همواره سراغ چهره‌های باسابقه معنادار رفته‌اند که دست‌کم دو دهه فعالیت مداوم در مطبوعات را داشته‌اند، تجربه نشان داده اشخاصی مورد توجه مدیران مسئول قرار می‌گیرند که چهره‌ای میان رو داشته باشند و بتوانند واقعاً بخش وسیعی از رسانه‌ها را با تنوع فکری مختلف نمایندگی کنند و صدای آنها در هیات نظارت بر مطبوعات باشند.
مسجدجامعی در واکنش به اظهارت یک مسئول درباره پالایش انقلابی نوشت: دست‌کم، همه می‌دانند که گروه درخورتوجهی از مدیران کنونی از چه مراکز و نهاد‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی برگزیده شده‌اند و فارغ از اوضاع گذران زندگی روزمره مردم و وضعیت بغرنج اجتماعی و اقتصادی همین گفته نشان‌دهنده ناکارآمدی مدیران کنونی است.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر اعضای تیم با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون در حال برگزاری است.
یکی از دلایل تحقق این مساله، گستره ارتباطی معاونت مطبوعاتی در این دوره بود که به مدیران مسئول رسانه‌ها محدود نمی‌شد و بدنه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بدنه مطبوعات ارتباط مداوم داشته و بازخورد دیدگاه و نظریات بدنه مطبوعات در جمع بندی برای گرفتن تصمیمات کلان مرتبط با مصالح اهالی رسانه را در بر می‌گرفت.
به همه مدیران دولتی مسئول، محافل و شوراهای پنهان و آشکار می‌گوییم؛ لطفا جسارت داشته باشید و از پس پرده درآیید و صریح و روشن برای اهل فرهنگی که مهرجویی را از معدود نشان‌ها و امضاهای فیلم‌های ایرانی می‌دانند و برای مردمی که او را تعالی بخش سینمای ایران می‌دانند، بگویید که صلاح نمایش ندادن فیلم مجوز دار استاد بزرگ ما در چیست؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ