در جریان سفر حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه به کردستان ، با یک جانباز دیدار داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا با پوشیدن پیراهنی به کارلو ماتزونه، مربی سابق برشا، ادای احترام کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای سخنرانی در مجمع عالی فرماندهان سپاه در دانشگاه افسری امام حسین (ع) حاضر شده است به مقام شامخ شهدای گمنامی که مزارشان در این دانشگاه است ادای احترام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به کراچی به مزار محمد علی جناح، رهبر استقلال پاکستان ادای احترام کرد.
رئیسی پیش ازظهر امروز چهارشنبه - ۲۱ تیرماه - در ادامه برنامه‌های سفر خود به کنیا، با همراهی رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس این کشور، با حضور در مقبره جوموکنیاتا رهبر ملی استقلال این کشور، به مقام این سیاستمدار کنیایی ادای احترام کرد.
قبل از آغاز دیدار تدارکاتی تیم های ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران و عراق، اعضای دو تیم در مراسم یادبودی به ترنم شاهین زاده ستاره فقید بسکتبال بانوان ادای احترام کردند.
تصمیم باشگاه پنارول برای تغیر نام زمین تمرینش به نام فدریکو والورده باعث شد که اشک این بازیکن جاری شود.
رئیس جمهور با حضور در میدان انقلاب ماناگوآ، با اهدای تاج گل، به مقام رهبران فقید انقلاب نیکاراگوئه ادای احترام کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در مقبره رهبر انقلاب‌های آزادیبخش آمریکای لاتین، با اهدای تاج گل به مقام این سیاستمدار فقید ونزوئلایی ادای احترام کرد.
بازیکنان تیم امید قبل از شروع بازی با تیم ملی، نزد امیر قلعه‌نویی رفتند و به ا‌و بابت از دست دادن خواهرش تسلیت گفتند.
تصاویر منتشر شده از رختکن پاری سن ژرمن در بازی شب گذشته نشانگر ادای احترام کیلیان امباپه به لیونل مسی است.
ارومیه - معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح جمعه با استقبال مسئولان آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و با حضور در گلزار شهدای باغ رضوان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
مار اپریم اتنائیل رهبر جهانی آشوریان به همراه جمعی از اسقف ها، کشیش ها، نماینده آشوریان در مجلس، رییس مرکز گفت و گوی ادیان و رییس اداره ادیان، امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) ضمن ادای احترام به آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.
ادای احترام به دو خانم بی‌حجاب از مقامات سوریه در حالی برای مخاطبان جالب بوده که حکومت دمشق دینی نیست و احتمالا سخت گیری‌ها در تهران و عنوان محور مقاومت موجب این شگفتی شده...
دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از ورود به فرودگاه بغداد با حضور در محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به مقام رفیع شهدای مقاومت ادای احترام کرد.
صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه محمدباقر قالیباف وارد کرمان شد .او در ابتدا با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. رئیس مجلس سپس برای بازدید از دو پروژه به زرند سفر کرد و شورای اداری شهرستان زرند به ریاست او برگزار شد
اقدام گاوی، ستاره بارسلونا، برای دور کردن توپ از بازیکن اتلتیک بیلبائو توجه کارلس پویول را به خود جلب کرد.
معاون اول رییس جمهور با حضور در معراج شهدا، بر پیکر مدیر جهادی اسماعیل احمدی ادای احترام کرد.
رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت مرحوم غلامرضا تختی، با حضور در ابن باویه به جهان پهلوان ورزش ایران ادای احترام کردند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در گلزار شهدا کرمان حاضر شدند و به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل مراکش در رده‌بندی جام جهانی قطر مقام سومی و مدال برنز تیمش را به میروسلاو بلاژویچ تقدیم کرد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به برزیل پیشنهاد داد برای ادای احترام به پله، سه ستاره از پنج ستاره پیراهن تیم ملی برزیل به قلب تبدیل شود تا به قهرمانی او در سه دوره جام جهانی اشاره شود.
شیراز- معاون اول رئیس جمهور به پیکر یکی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته حرم مطهر شاهچراغ ادای احترام کرد.
لامرد- «محمد باقر قالیباف» به مقام شامخ شهدای شهرستان لامرد ادای احترام کرد.
خرم‌آباد- «محمد باقر قالیباف» به مقام شامخ شهدای استان لرستان ادای احترام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ