وزیر امور خارجه با اشاره به یورش وحشیانه و قتل عام رژیم صهیونسیتی در اردوگاه جنین، گفت: سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقب گردی برای آن متصور نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی جدید استقلال کار سختی برای مقابله با مشکلات پیش روی خود برای موفقیت در این تیم دارد.
پائولو سانتوس سه دروازه‌بان خود را برای حضور در لیگ بیست و سوم برگزیده است.
محمدحسین طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
ارتش روسیه با استفاده از پهپاد جدید «پرایوت-۸۲» مواضع اوکراین را با موفقیت هدف قرار داد.
تبریز- مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: فعالان روابط عمومی جهاد کشاورزی سنگرسازان بی سنگر هستند.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
رشید مظاهری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل پرسپولیس دارد؛ او با شرایط خوب آماده این مسابقه شده است.
فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت هر روز درحال رشد و توسعه است، گفت: یک روز نیرو‌های مقاومت با سنگ و تیرکمان با دشمن روبرو می‌شدند، اما موشک‌هایی که امروز غزه علیه اسرائیل استفاده می‌کند تولیدشده توسط خودشان است.
عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه گفت: آمریکا و عربستان فکر می کردند که جنگ یمن سریع و سرنوشت ساز خواهد بود، اما استقامت مردم یمن باعث شد که سر شیطان بزرگ به سنگ بخورد.
پارس‌آباد- نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در سال مزین به «مهار تورم و رشد تولید» شایسته است جانب حمایت از سرمایه‌گذاران را نگه دارند.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
نیرو‌های مقاومت موفق شدند یک دستگاه جاسوسی متعلق به اسرائیل را در جنوب لبنان کشف کنند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد، اسرائیلی‌ها این دستگاه جاسوسی را در داخل جسمی به شکل صخره پنهان کرده بودند، اما نیرو‌های مقاومت لبنان موفق به کشف آن شدند.
زلزله‌‌‌شناسان و متخصصان سازه معتقدند تهران شرایط پیچیده‌‌‌ای از این نظر دارد. هم به لحاظ مشخصات سازه‌‌‌ای و هم از نظر وضعیت طبیعی زمین و ویژگی‌‌‌های زمین‌‌‌شناختی. خاستگاه زمین در شمال تهران سنگی اما در جنوب آبرفتی است؛ در جنوب تهران تراکم جمعیت و خانه‌‌‌های فرسوده و حتی خانه‌‌‌های با عمربنای کمتر اما با مقاومت پایین‌‌‌تر در برابر زلزله، بیشتر از شمال شهر است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز فریب‌خوردگان به سنگر عفاف و حجاب لگد می‌زنند و زرسالاران و سرمایه‌داران جهانی جذابیت‌های زنان را برای شهوت‌پرستان شیطان‌پرست به حراج می‌گذارند.
وی افزود: "در پس این امر، قصد شوم ایالات متحده برای تحقق هدف هژمونیک خود از طریق گسترش بیشتر جنگ نیابتی برای نابودی روسیه، نهفته است."
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
چهار تن از نیرو‌های طالبان که به‌تازگی برای جنگ با جبهه مقاومت به پنجشیر رفته‌اند، روز جمعه وارد آرامگاه احمدشاه مسعود شدند و سنگ مزار او را شکستند.
علی لاریجانی گفت: قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست، ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
پنجم اردیبهشت سال ۹۷ کودک ۱۰ ساله‌ای به نام «محمدحسین ازغدی» که در سال چهارم ابتدایی تحصیل می‌کرد، به دلیل حضور نیافتن راننده سرویس مدرسه، در چنگ شیطان معروف به قاتل مارمولک نشان افتاد و به دلیل مقاومت در برابر تعرض، با ضربات سنگ و چاقو به قتل رسید. اما قاتل ۲۷ ساله این دانش آموز بی گناه خیلی زود دستگیر و در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
پنجم اردیبهشت سال ۹۷ کودک ۱۰ ساله‌ای به نام «محمدحسین ازغدی» که در سال چهارم ابتدایی تحصیل می‌کرد، به دلیل حضور نیافتن راننده سرویس مدرسه، در چنگ شیطان معروف به قاتل مارمولک نشان افتاد و به دلیل مقاومت در برابر تعرض، با ضربات سنگ و چاقو به قتل رسید. اما قاتل ۲۷ ساله این دانش آموز بی گناه خیلی زود دستگیر و در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
فرمانده کل سپاه گفت: زنان این سرزمین با وقار هستند و از گوهر حجاب خود مانند سنگر دفاع می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ