این هواداران معتقد بودند که تنها ۲ روز تا آغاز لیگ باقی مانده، اما مدیران هنوز نتوانستند اقدامات لازم و ضروری را انجام دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
تجمع کنندگان از شهرهای مختلف کشور( ایلام، مازندران، مشهد، قم) تحت عنوان «خودجوش» با پلاکاردهایی رو به روی مجلس حضور پیدا کردند.
طرفداران منچستریونایتد اعتراض علیه گلیزرها را در مراسم عرضه لباس جدید این باشگاه برگزار کردند.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
همزمان با برگزاری مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس، هزاران نفر از مخالفان سلطنت بیرون از کلیسای وست‌مینستر تجمع کردند.
تجمع ضد دولتی توسط جنبش وحدت در میدان آزادی ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد. بسیاری از معترضان حاضر در این تجمع خواستار استعفای نیکول پاشینیان، نخست وزیر و دولت این کشور شدند. در یکی از تصاویر منتشر شده از این تظاهرات زنی دیده می‌شود که دست نوشته‌ای به زبان فارسی با عنوان «اخراج خائنین از ایروان» را به دست گرفته است.
مخالفان زندان مخوف گوانتانامو درحالی که لباس‌های نارنجی زندانیان گوانتانامو را پوشیده و کیسه‌های مشکی روی سر خود قرار داده بودند مقابل ساختمان کنگره آمریکا تجمع کردند.
شماری از یهودیان ناتوری کارتا با تجمع در برابر مقر شورای امنیت در نیویورک، جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
هواداران لیورپول شب گذشته با تجمع در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید سعی کردند مانع از استراحت آنها شوند.
مردم سودان با برگزاری تجمعی ضمن سر دادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی، هر گونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
در تجمع مردمی محکومیت سیاست‌های ضددینی دولت فرانسه و اقدام موهن مجله شارلی ابدو، برخی از معترضان روی دیوار سفارت فرانسه نوشتند: خانه همجنسبازان
رئیس شورای شهر تهران گفت: اینکه تجمع گاز متان بالای سر آرادکوه وجود دارد یا خیر، هنوز تأیید نشده است. عکس‌هایی منتشر شد و عده‌ای گفتند که این عکس برای کشور دیگری است و باید موضوع دقیقا بررسی و اثبات شود.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
چند روز قبل تجمعی در شهر برلین برگزار شد که تعدادی ایرانی در آنجا حضور داشتند، اما صداوسیما در گزارشی عجیب، این اجتماع را در اعتراض به گرانی سوخت در اروپا مرتبط دانست.
نیمکت فولاد در بازی روز گذشته مقابل استقلال نفرات نامدار متعددی را به خود دید.
علی کریمی به پلاکاردی که یک دختر در تجمع تهران از او در دست داشت واکنش نشان داد.
محمدباقر مینایی؛ متخصص طب سنتی گفت: هر عضوی از بدن یا هر بدنی نسبت به دمنوش‌ها عکس العمل متفاوتی نشان می‌دهد، بنابراین نمی‌توان یک دمنوش واحد را برای همه افراد تجویز کرد. وی در خصوص دمنوش‌هایی که می‌توانند برای بدن مفید واقع شوند و از تجمع چربی و بروز اضافه وزن در افراد جلوگیری کنند.
امروز جمعی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از از دانشجویان کشور، در مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و با سر دادن شعار‌هایی علیه ریاست فدراسیون خواستار استعفای وی شدند.
معترضان در بیرون خانه خانم فرناندز در بوئنوس آیرس تجمع کردند و با از میان برداشتن موانعی که پلیس قرار داده بود با نیرو‌های امنیتی درگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ