سرخیو راموس تماشاگر ویژه برتری آلکاراس برابر زورف بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، تصویری از حضورش در کنار دو بازیکن رئال منتشر کرد و برای تیم سابق خود آرزوی موفقیت کرد.
با مصدومیت شدید ادر میلیتائو و از دست رفتن فصل برای او، شایعات بازگشت سرخیو راموس به رئال قوت گرفته است.
سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید، بدون تیم است و می خواهد حداکثر تا 10 روز بعدی مقصد بعدی خودش را مشخص کند.
سرخیو راموس بعد از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما سومین بازیکن از تیم‌ رویایی رئال مادرید در دوران زیدان خواهد بود که راهی لیگ عربستان می شود.
رامون دیاز، سرمربی الهلال عربستان، گوستاوو کوئلار را از لیست تیمش برای دیدار با اوراوا ردز کنار خواهد گذاشت.
سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پی‌اس‌جی، از شکست مقابل بایرن مونیخ به عنوان باختی دردناک یاد کرده و می‌گوید تیمش در سطح لازم برای موفقیت در چمپیونزلیگ نیست.
رامون دیاز، سرمربی الهلال عربستان، پیش از دیدار برابر شباب الاهلی، سه بازیکن خارجی خود را به دلیل مصدومیت از لیست این تیم کنار گذاشت.
سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن، پس از شکست مقابل بایرن مونیخ، پیامی قوی برای هواداران این باشگاه فرانسوی ارسال کرد.
ستاره تازه‌وارد تراکتور تجربه کار با مربیان شاخص و بازی برابر فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا را در کارنامه دارد.
سرمربی آرژانتینی الهلال بعد از گل سوم تیمش، از فرط شادی روی زمین افتاد.
سرمربی آرژانتینی الهلال بعد از گل سوم تیمش، از فرط شادی روی زمین افتاد.
مدافع کهنه کار اسپانیایی در دیدار با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورش، برای بازگشت به اردوی لاروخا صحبت خواهد کرد.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
در فرانسه ادعا کرده اند که به احتمال زیاد پی اس جی به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نخواهد کرد.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، برخی موسسات و تاسیسات از جمله تاسیسات اتمی و سامانه های موشکی "رافائل" در بندر حیفا، موسسه علوم وایزمن، موسسه فناوری اسرائیل در کنار فرودگاه ها و پایگاه های نظامی و اطلاعاتی از جمله فرودگاه بن‌گورین و رامون از دیگر اهداف احتمالی اعلام شده اند.‌
سرخیو راموس پس از دعوت نشدن به اردوی لاروخا، امید خود را از دست نداده و همچنان به آینده امیدوار است.
سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن، تاکید مرد رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی دارد.
سرخیو راموس در دومین فصل حضورش در پی اس جی به قدری خوب کار کرده که تحسین کارشناسان فوتبال فرانسه را باعث شده است.
سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، از اهدای جایزه توپ طلا به کریم بنزما ابراز خوشحالی کرد.
در شبی که سرخیو راموس در همان نیمه اول اخراج شد، پاری سن ژرمن در خانه رنس با تساوی 0-0 متوقف شد.
یک روز پس از بازی جنجالی پی اس جی و مون‌پلیه، بین نیمار و کیلیان امباپه در تمرین تنش بالا گرفت و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد که دخالت سرخیو راموس مانع شد.
مارکینیوش، کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن، مدعی شد تلاش می کند چیزهای زیادی از سرخیو راموس بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ