فدراسیون فوتبال از برگزاری یک دیدار مهم در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با حضور ناظر انضباطی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم آلومینیوم را به دلیل اظهار نظر در مورد داور محروم کرد.
به نظر می‌رسد پس از یک جلسه محرومیت، دهقان‌نژاد ، کُهزادی و احسانی در هفته دوم لیگ برتر برای تیم‌هایشان به میدان می‌روند.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل کمیته انضباطی ناظر بر قراردادهای ورزشکاران را برای ارایه به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از حضور ناظران خود در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خبر داد.
با اعلام فدراسیون فوتبال دربی حذفی با حضور دو ناظر انضباطی برگزار می شود.
با اعلام فدراسیون فوتبال دیدار پرسپولیس – گل گهر یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و نهم لیگ برتر با حضور ناظر انضباطی برگزار می شود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از حضور ناظر ویژه این کمیته در دیدار چادرملو اردکان و استقلال خوزستان خبر داد.
با اعلام فدراسیون فوتبال دیدارهای جام حذفی (مرحله یک چهارم نهایی) و یکی ازدیدارهای لیگ برتر با حضور ناظران انضباطی برگزار می شود.
دو دیدار از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر با حضور ناظر انضباطی برگزار می شود که یکی از آنها بدون شک مصاف پرسپولیس و استقلال است.
پرونده رسیدگی به تخلف محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.
کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به رییس کمیته داوران از دعوت تیم داوری و ناظر داوری در دیدار تیم های سایپا و چوکا تالش خبر داد.
با رسیدن گزارش ناظر و داور به کمیته انضباطی ، این رکن قضایی درباره اتفاقات بازی نود ارومیه و پیکان تصمیم گیری خواهد کرد.
رکن های قضایی فدراسیون فوتبال به نظر می رسد، برخورد جالبی را با تخلفات مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در کنفرانس های خبری در پیش گرفته اند.
کمیته انضباطی به دنبال برگزاری جلسه با ناظر و داور وسط بازی جنجالی پرسپولیس و نساجی خواهد بود.
به نظر می‌رسد احتمالاً ملوان بندرانزلی صاحب اولین برد انضباطی در فصل جدید فوتبال ایران شود.
اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد است جریمه در نظر گرفته شده برای یورگن کلوپ کافی نیست و او باید با محرومیتی سنگین روبرو شود.
آخرین باری که کمیته انضباطی یک جریمه نقدی سنگین را برای فردی در نظر گرفت، ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر به دلیل اظهارات تندی که بعد از دیدار با استقلال داشت، محکوم شد.
سرمربی پرتغالی استقلال بعد از پایان جلسه کمیته انضباطی اظهار نظر جالبی مقابل خبرنگاران داشت.
در شرایطی که از عصر امروز بحث‌هایی درباره ممنوعیت وحدت مشهد برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید شکل گرفته بود، این تیم نتوانست با نفرات کامل مقابل چوکا حاضر شود و با اعلام ناظر و داور بازی، سه - هیچ بازنده شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد احکام صادرشده و پرونده‌های مطروح در این کمیته ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ