تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اپوزیسیون مردم را نشناخته گفت: اپوزیسیون به این جمع بندی رسیده که آب در هاون می کوبد اما تیر آخرشان رادیکال‌های داخلی هستند تا به زعم خود به سرانجامی برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر فعالیت‌های تندروها، ضربات مهلکی به نهاد انتخابات، جایگاه مجلس و حاکمیت قانون وارد آمده است. فعلا نشانه و علامت ترمیمی هم به چشم نمی‌آید. در جریان نهضت ملی شدن نفت ببینید چپ‌های پیشرو چقدر خلیل ملکی را اذیت کردند (ملکی در آن زمان جزو نوادر روزگار بود). وقتی این اذیت‌ها (ادامه‌دار) شود شخصیت‌های پخته‌ای که عزت‌نفس دارند، کنار می‌کشند.
تحقیقات نشان داده است که پیروی از رژیم‌های غذایی مطابق با استاندارد‌های غربی، جزو بدترین عوامل در ابتلا به افسردگی است؛ چرا که این رژیم‌ها اغلب حاوی چربی‌های اشباع‌شده، چربی‌های ترانس و کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده هستند که التهاب را تشدید می‌کنند. رژیم‌های پرچرب و پرکالری سبب تقویت علائم اضطراب، زوال حافظه و تولید بیشتر رادیکال‌های آزاد می‌شوند. مصرف زیاد نمک نیز در این رژیم‌ها، بر سلامت روان تأثیر منفی می‌گذارد.
کمتر از ۹ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است و فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان در بلاتکلیفی خاصی قرار دارد. این بلاتکلیفی در کنار آرای متناقض و بعضا نظریات شاذ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب موجب شده است که آینده سیاسی روشنی را برای آنان رقم نزند. رویه‌ای که با انتخاب آذر منصوری به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات مشخص است که باید انتظار مواضع رادیکال‌تری را از جریان اصلاح‌طلب داشته باشیم.
رادیکال‌های آزاد می‌توانند پیری پوست را تسریع کنند و ویتامین C با این روند مبارزه می‌کند. همچنین آزمایش‌ها نشان داده است که ویتامین C از پوست محافظت می‌کند و تولید پروتئین کلاژن را نیز که بافت‌های بدن را کنار هم نگه می‌دارد، افزایش می‌دهد.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در قهوه به بدن کمک می‌کنند تا با رادیکال‌های آزاد، که عامل استرس اکسیداتیو هستند، مبارزه کند. هر فنجان قهوه حاوی ۲۰۰ تا ۵۵۰ میلی‌گرم آنتی‌اکسیدان است. دریافت این میزان آنتی‌اکسیدان در مبارزه با سرطان کبد، بیماری کبد چرب الکلی و غیر الکلی و هپاتیت C نقش بسزایی دارد.
ویتامین ای (E) یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است. این ویتامین خاصیت آنتی‌اکسیدانی داشته و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند.
ویتامین‌ای (E) یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است. این ویتامین خاصیت آنتی‌اکسیدانی داشته و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند.
در کل آب مرکبات مانند پرتقال، گریپ فروت و لیمو منبع بسیار خوبی از ویتامین ث است. ویتامین ث یک آنتی اکسیدان است و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌رود. ویتامین ث به تولید گلبول‌های سفید خون و آنتی بادی و در نهایت مقابله با مهاجمان خارجی کمک می‌کند. کمبود ویتامین ث می‌تواند منجر به تاخیر در بهبود زخم، ناتوانی در مبارزه با عفونت و اختلال در پاسخ ایمنی شود.
چای میخک سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است. آن‌ها این کار را از طریق مبارزه با رادیکال‌های آزاد در سلول‌های بدن و در نتیجه کاهش و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون انجام می‌دهند.
دکتر توکلی عنوان کرد: افزودن بهارنارنج در چای موجب کمک به هضم غذا گشته و ناراحتی‌های معده را کاهش می‌دهد. همچنین بهارنارنج دارای آنتی اکسیدان‌های بسیاری است که از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و در نتیجه موجب کاهش خطر ابتلا فرد به بیماری‌های جدی و مزمن می‌شود.
آنتی‌اکسیدان، ترکیبات پلی فنولیک و ویتامین C فراوان موجود در سیب باعث خنثی‌کردن رادیکال‌های آزاد (free radicals) در بدن می‌شود که از عوامل اصلی ایجاد سرطان و پیری به شمار می‌آیند؛ بنابراین، می‌توان گفت سیب ضد سرطان است.
افزایش سطح آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند به بدن شما در مقابله با بیماری‌ها کمک کند. آنتی اکسیدان‌ها به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند، که مواد مضر در بدن هستند و می‌توانند باعث بیماری‌ها مانند بیماری قلبی عروقی شوند.
گوجی بری حاوی آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. آنتی اکسیدان‌ها به دلیل ویژگی‌هایی نظیر تقویت دستگاه ایمنی و توانایی خود در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب رسان و ایجاد کننده التهاب شناخته شده اند.
پاپایا ترکیب منحصر به فردی دارد که به عنوان میوه زیبایی شناخته می‌شود. انزیم پایین موجود در این میوه خاصیت ضد پیری، لایه برداری و ترمیمی دارد. پاپایا همچنین شامل ویتامین‌های دوست داشتنی پوست از جمله ویتامین C، A، و E می‌باشد. ویتامین A برای سالم نگه داشتن پوست مفید است. ویتامین C در تولید کلاژن کمک و ویتامین E با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند.
ویتامین C، یک مکمل غذایی پر مصرف و یک ماده آنتی اکسیدان خوب است که از آسیب رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها و بروز بدخیمی‌هایی مثل سرطان پیشگیری می‌کند.
گروه علمی: ویتامین C موجب کاهش رادیکال‌های آزاد اسید‌های چرب و ترکیبات دیگر می‌شود. چرا که رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها و مواد وراثتی آن حمله می‌کند و باعث جهش و سرطانی شدن آن می‌شود و ویتامین C این فرآیند را کند می‌کند.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در انگور ترکیبات سودمندی برای مقابله با رادیکال‌های ازاد هستند. رادیکال‌های آزاد ترکیب‌های ناپایداری هستند که می‌توانند باعث آسیب سلولی شوند و به استرس اکسیداتیو و افزایش خطر بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و سرطان بینجامند.
گل‌گلم سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مانند گلوکوزینولات و ایزوتیوسیانات است که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد و التهابات محافظت می‌کنند. گل‌کلم آنتی‌اکسیدانی به‌نام سولفورافان دارد که مانع از عملکرد آنزیم‌های مرتبط با سرطان شده و به همین دلیل از رشد تومور‌ها جلوگیری می‌کند.
چروک‌های خاصی که در پوست گردن شکل می‌گیرند، شبیه به تاخوردگی کاغذ هستند و به‌واسطه ازدست‌رفتن کلاژن، کم‌آبی اپیدرم و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد پدید می‌آیند. با این‌حال، راهکار‌ها و ترفند‌های زیر در مقابله با همین چروک‌های پوستی آزاردهنده و ناراحت‌کننده در ناحیه گردن به شما کمک می‌کنند.
ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که می‌تواند در کاهش سطح رادیکال‌های آزاد نقش داشته باشد. سطح بالای رادیکال‌های آزاد می‌تواند به استرس اکسیداتیو منجر شود و خطر آسیب سلولی و التهاب را به همراه داشته باشد. نتایج مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۷ انجام گرفت، نشان داد کمبود ویتامین C ممکن است با بیماری پارکینسون ارتباط داشته باشد.
خرمالو سرشار از کاروتن یا همان پیش ساز ویتامین A و همچنین لیکوپن است. این دو آنتی‌اکسیدان قوی باعث خنثی شدن رادیکال‌های آزاد آسیب رسان شده و شما را در برابر بیماری‌های مختلف ایمن می‌کند.
شکلات تلخ سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است که به جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند. همچنین ممکن است خطر بیماری‌های قلبی - عروقی و فشار خون را کاهش دهد و در عین حال جریان خون را بهبود ببخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ