مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:بارداری یوز ماده مرکز تکثیر یوز آسیایی در پارک ملی توران منفی اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
تهوع و استفراغ در اوایل بارداری می‌تواند نشان‌دهنده افزایش هورمون‌های مورد نیاز برای یک دوره بارداری سالم باشد.
پژوهشگران پژوهشگاه رویان بر روی اثر کوئرستین روی التهاب، پارامترهای هورمونی و نتیجه بارداری زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک تحقیق کردند.
به نظر می رسد عصر تست های بارداری معمولی در حال پایان یافتن است زیرا نخستین تست بارداری مبتنی بر بزاق دهان به بازار عرضه می شود.
شاهرود- رئیس پارک ملی توران شاهرود از تصویر برداری پنج قلاده یوز در توران خبر داد و گفت: تلخاب یوزپلنگ ماده با چهار توله خود در زیست کره توران شاهرود دیده شده است.
شاهرود- رئیس پارک ملی توران شاهرود از تصویر برداری پنج یوز در توران خبر داد و گفت: تلخاب یوزپلنگ ماده با چهار توله خود امروز در زیست کره توران دیده شده است.
طاهرزاده در مورد سایر عوارض بارداری در سنین زیر ۱۸ سال می‌گوید: «فرزندان حاصل از این بارداری دارای وزن پایین هستند و معمولا دچار زایمان زودرس می‌شوند. در یک جمله می‌شود گفت که عوارض بارداری در زیر ۱۸ سال بیشتر است». او در مورد پرخطربودن بارداری در سنین بالای ۳۵ سال هم توضیح می‌دهد: «امکان سقط جنین و ناهنجاری‌های مادرزادی در بارداری‌های بالای ۳۵ سالگی بیشتر است. به همین دلیل انجام آزمایش‌‎های غربالگری ضروری است.»
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
شاهرود- بارداری «ایران» یوز ماده در توران شاهرود، بدون سونوگرافی و تشخیص قطعی از اساس کذب است چرا که هیچ سند و مدرکی برای آن مطرح نشده اما اصل ماجرا چیست؟
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: بدیهی است با توجه به توان باروری ضعیف یوزپلنگ‌ها به ویژه توان اسپرمی نر‌ها که در مطالعات مختلف به آن اشاره شده، عدم موفقیت بارداری یوز ماده در همان سال اول پس از جراحی سزارین، نگران کننده نیست و می‌توان از فرصت‌های بعدی برای ادامه فرآیند تکثیر یوزپلنگ آسیایی از این یوز ماده استفاده کرد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بارداری یوز ماده مرکز تکثیر یوز آسیایی در پارک ملی توران منفی اعلام شد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:بارداری یوز ماده مرکز تکثیر یوز آسیایی در پارک ملی توران منفی اعلام شد.
بر اساس یک مطالعه جدید در ایالات متحده، زنان باردار مبتلا به لوپوس با عوارض احتمالی از جمله خطر زایمان زودرس روبرو هستند.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
ارگانوئید‌ها ابزاری امیدوارکننده برای مطالعه اختلالات جفت و بارداری هستند، زیرا آن‌ها نمایش دقیق‌تری از رشد جفت انسان را نسبت به مدل‌های حیوانی ارائه می‌دهند.
نتایج یک مطالعه جدید، فشار خون بالا در دوران بارداری را با مشکلات شناختی در مراحل بعدی زندگی مرتبط می‌کند و به افزایش بروز خطرات شناخته شده‌ای مانند سکته مغزی و بیماری قلبی می‌افزاید.
بر اساس تحقیقات جدید، دختران باردار بسیار جوان که فقط ۱۰ تا ۱۵ سال سن دارند، با خطر بیشتر عوارضی مانند پره اکلامپسی و سزارین روبرو هستند.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
گونه یوز شرایط انتخابش در طبیعت سنگین و سخت است و درصد بالایی تلف شدن در حالت حاملگی طبیعی رخ می‌دهد.
مشاور رئیس سازمان محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای بارداری «ایران» مادر پیروز ارائه داد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که عوارض مهم بارداری مانند پره اکلامپسی (فشارخون بالا) و زایمان زودرس باید به عنوان عوامل خطر مادام العمر برای بیماری قلبی زنان شناخته شوند.
نتایج تحقیقات نشان داده میگرن در میان زنان شایع‌تر از مردان است و این افزایش شیوع در سنین باروری چشمگیرتر می‌شود.
مسمومیت بارداری؛ آغاز تنگی عروق کرونر انسدادی
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به علت کاهش تعداد یوز ناچار به تکثیر آن در شرایط اسارت شدیم، تجربه نسبتا موفقی بود، اما قطعا با اخذ این تجربه می‌توانیم برای مراحل بعدی بارداری و زایمان یوز در اسارت برای سال‌های بعد آماده‌تر عمل کنیم تا شاهد روند روبه رشدی در این گونه ارزشمند باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ